نقشه زورگیران برای زوج‌های جوان مشهدی + عکس

سرهنگ محمد بوستانی رئیس پلیس مشهد با اعلام این خبر گفت: با گزارش چند سرقت‌ و زورگیری‌های خیابانی از زن و شوهرهای جوان در مشهد، پلیس را برآن داشت مرحله دیگری از طرح تشدید مبارزه با سرقت را برای پیگیری این پرونده در دستور کار خود قرار دهد.

وی افزود: آخرین طعمه دزدان، مرد جوانی به نام احمد و همسرش بودند که با خودروی سواری برای تفریح به ارتفاعات جاده قدیم نیشابور رفته بودند.

سه دزد نقابدار موتور سوار مرد جوان را هدف ضرب و شتم قرار داده و با تهدید چاقو طلاهای همسرش شامل یک حلقه انگشتری، یک جفت گوشواره و چهار النگوی طلا به همراه 120 هزار تومان وجه نقد و یک گوشی تلفن همراه هوشمند را به سرقت بردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و از طرفی حساسیت پیگیری سریع پرونده برای تأمین نظم و امنیت شهروندان و همچنین برخورد قاطعانه با عاملان اخلال در نظم و امنیت عمومی تیم‌های گشت و عملیات پلیس مشهد وارد عمل شدند.

فرمانده پلیس مشهد تصریح کرد: مأموران کلانتری طرق در این عملیات ضربتی با تشکیل پرونده سرقت به عنف و تحقیقات علمی به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به شناسایی متهمان شد.

سرهنگ بوستانی اظهار داشت: مأموران پلیس در اقدامی حساب شده و پس از ردزنی‌های گسترده سه مجرم به نام‌های رسول 21 ساله، کارگر و معتاد به مواد مخدر، امیر 20 ساله، معتاد، گرداننده باند و دارای سابقه کیفری به اتهام سرقت، شرب خمر و ضرب و شتم و علی 36 ساله، معتاد و بیکار را دستگیر کردند.

تبهکاران در تحقیقات ابتدایی به سرقت‌های سریالی درمحدوده بلوار سید رضی و معلم مشهد نیز اعتراف کردند.

وی با اشاره به این مطلب که مجرمان برای سیر مراحل تخصصی پرونده با دستور قضایی در اختیار مأموران پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفته‌اند از مردم خواست برای تفریح و گردش همراه خانواده به بوستان‌ها و مناطقی که شهروندان حضور دارند مراجعه و از رفتن به مکان‌های پرت و دور از مسیر تردد عمومی خودداری کنند.

سرهنگ بوستانی همچنین از شهروندانی که توسط 3 دزد نقابدار موتور سوار مورد زورگیری قرار گرفته‌اند خواست برای پیگیری شکایت خود هر چه سریع‌تر به پلیس آگاهی خراسان رضوی مراجعه کنند.

کدخبر: 73409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟