راننده آویزان تاکسی و دزدان تا حد مرگ او را  با خود بردند

10 شامگاه 17 فروردین ماه امسال ماموران کلانتری 133 شهر زیبا در جریان سرقت خودروی پژو تاکسی در مقابل دیدگان راننده آن قرار گرفتند و باحضور در بلوار فردوس شرق با راننده تاکسی که با مرگ دست و پنجه نرم می کرد روبرو شدند.

صاحب خودرو که به سختی حرف می زد به ماموران گفت: در خودرو باز بود و در پیاده رو بودم که دیدم 2 جوان با سرعت سوار بر خودرویم شدند و زمانیکه تصمیم به حرکت گرفتند به سرعت خودم را به در کنار شاگرد رساندم و در حالیکه خودرو حرکت می کرد به آن آویزان شدم تا بتوانم مانع سرقت آنها بشوم اما دزدان بی توجه به فریادهایم به مسیرشان ادامه دادند تا اینکه روی زمین افتادم و خودرو از روی بدنم رد شد.

بدین ترتیب صاحب خودرو که مردی 40 ساله بود به بیمارستان رسول اکرم انتقال داده شد و با توجه به آسیب هایی که از ناحیه لگن پا، استخوان ران و در کبد و طهال مجروح شده بود در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار گرفت.

یکی از شاهدان ماجرا به ماموران گفت: راننده تاکسی برای خرید نان از خودرویش پیاده شد و در حالیکه سوئیچ خودرو روی ماشین بود 2 جوان با استفاده از این فرصت سوار بر خودرو شدند خیلی زود اقدام به سرقت پژو تاکسی کردند.

وی افزود: صاحب خودرو با دیدن این صحنه با سرعت به سمت خودوریش دوید و توانست موفق به گرفتن در خودرویش شود اما دزدان بی توجه به آویزان بودن وی به مسیرشان ادامه دادند و این در حالی بود که پاهای صاحب خودرو روی زمین کشیده می شد که ناگهان وی کنترلش را از دست داد و روی زمین افتاد و خودرو نیز از روی بدنش رد شد.

ماموران در گام بعدی تحقیقات شماره پلاک خودروی سرقتی را در اختیار تیم های گشتی قرار دادند تا ساعت یک بامداد 18 فروردین ماموران گشت کلانتری 209 پایانه غرب در بزرگراه جناح جنوب به خودروی پژو تاکسی که در کنار بزرگراه توقف کرده بود مشکوک شدند و پس از نزدیک شدن به خودرو مشخص شد کسی سوار بر آن نیست و بررسی پلاک خودرو نشان داد که این خودرو همان تاکسی سرقتی است.

شکسته شدن چراغ جلو و آینه بقل خودرو نشان از آن داشت که دزدان در زمان فرار با خودروی دیگری تصادف کرده و در مرحله بعدی خودرو را در کنار بزرگراه رها کرده اند.

تحقیقات پلیسی برای دستگیری عاملان سرقت خودروی تاکسی ادامه داشت که روز 24 فروردین ماه راننده تاکسی در بیمارستان رسول اکرم تسلیم مرگ شد و همین کافی بود تا پرونده سرقت، جنایی شود.

بنا به این گزارش، بازپرس مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران با جنایی شدن این پرونده دستور داد تا تیمی ازماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای ردیابی عاملان این سرقت مرگبار وارد عمل شوند.

کدخبر: 73378 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟