تعرض به دختر در ورامین / اختصاصی ؛ گزارش دوم + عکس

محسن خوانساری روز یک شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مسئولین انتظامی و قضایی شهرستان ورامین از نخستین لحظات وقوع این جنایت در منطقه خیرآباد رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار داده و با دستگیری قاتل، روند تحقیق برای کشف علل وقوع جنایت را پیگیری می کنند.

وی اظهار کرد: با همکاری دستگاه قضایی، رسیدگی به این پرونده خارج از نوبت و با سرعت درحال انجام است تا هرچه زودتر ابعاد این پرونده روشن شود.

رئیس شورای تأمین شهرستان ورامین گفت: درهمین راستا، مدیرکل امور اتباع استانداری تهران و رئیس اداره اجتماعی فرمانداری شهرستان ورامین نیز با حضور در منزل این خانواده افغان، از آنها دلجویی کرده اند.

خوانساری تصریح کرد: بیش از 100 هزار تبعه افغان مجاز و غیر مجاز در منطقه ورامین زندگی می کنند و از تمامی خدمات و امکانات موجود بهره مند هستند.

فرماندار ورامین افزود: درهمین ارتباط فرزندان اتباع افغان نیز درمدارس دولتی و غیر دولتی شهرستان ورامین در کنار دانش آموزان ایرانی مشغول تحصیل هستند و در بسیاری از مناطق دشت ورامین با کمک کمیساریای عالی پناهندگان، مدارس ویژه اتباع خارجی احداث شده است.

وی گفت: هم اکنون بسیاری از اتباع افغان نیازمند در این شهرستان، تحت پوشش حمایت سازمان های خیریه و امدادی قرار دارند و از کمک های مادی، حمایتی و بهداشتی این سازمان ها برخوردار می شوند.

وی تصریح کرد: ملت ایران با توجه به آموزه های نظام مقدس جمهوری اسلامی، از پناهجویان همچون برادران و خواهران ایمانی خود پذیرایی می کنند.

ستایش دختربچه شش ساله افغانستانی ساکن روستای خیرآباد ورامین روز یکشنبه 21 فروردین وقتی از خانه خارج شده بود از سوی پسر 17 ساله ای بنام (ا.پ)ربوده و جسد وی پس از هتک حرمت و تجاوز، به قتل می رسد.

قاتل در روز جنایت توسط نیروی انتظامی دستگیر شده و پرونده قضایی این حادثه در مراجع ذیصلاح درحال رسیدگی است.

شهرستان ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

برای دیدن خبرتعرض مرگبار پسر 17 ساله به دختربچه درورامین کلیک کنید.

کدخبر: 73296 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟