زن میانسال سارق اسپورتیج سوار را دستگیر کرد

اواخر بهمن گذشته زن میانسال وقتی متوجه ورود سارق جوانی به خانه اش شد با جیغ و فریاد از همسایه ها درخواست کمک کرد. ساکنان ساختمان که متوجه حضور سارق در خانه زن همسایه شده بودند به طبقه سوم رفته و پسر جوانی را که برای سرقت وارد آپارتمان شده بود دستگیر کردند.

با تحویل دادن دزد جوان به پلیس او در بازجویی ها مدعی شد من را به اشتباه دستگیر کرده اید و من هیچ اموالی را برای خودم ندارم و حتی پدرم به زور با حقوق بازنشستگی زندگی را می چرخاند.من دزد نیستم و بیگناهم.

در ادامه با انتقال پسر جوان به پلیس آگاهی او در بازجویی های فنی مدعی شد من به همراه سه دوست دیگرم به سرقت از خانه ها می رفتیم روز دستگیری نیز فکر کردیم آپارتمان خالی است و وقتی من وارد آنجا شدم زن صاحبخانه با داد و فریاد باعث دستگیریم شد و سه همدستم نیز از محل فرار کردند.

با اظهارات پسر جوان سه همدست او دستگیر شدند و در تحقیقات مشخص شد حمید 29 ساله سردسته باند است و با اموال سرقتی برای خود خودروی اسپورتیج به نام پدرش خریده است. با احضار پدر متهم به دادسرای ویژه سرقت او ز با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای سرقت مدعی شد ما خودروی اسپوریتج نداریم و با حقوق بخور و نمیر زندگی می کنیم.

پس از این اظهارات بازپرس پرونده دستور توقیف خودرو را صادر و سرانجام روز هفتم فروردین خودرو اسپورتیج متهم توقیف شد.

صبح امروز پدر حمید با مراجعه به دادسرا گفت: این خودرو را با حقوق بازنشستگی به صورت اقساطی خریده ام و هیچ ارتباطی با سرقت های پسرم ندارد در همین حال سارق 29 ساله بار دیگر بازجویی شده و این بار به چهار سرقت در مناطق مرکز شهر اعتراف کرد.

با اظهارات متهم و پدرش بازپرس علی اکبر عموزاد دستور تحقیقات بیشتر را صادر کرد.

کدخبر: 72705 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟