اقدام پلید میهمان جوان در جشن عروسی / عکس سلفی با یک زن در ساحل این مرد را لو داد + عکس

به گزارش رکنا ، ساعت 20:30 دقیقه روز 14 مرداد ماه سال جاری ماموران کلانتری 118 ستارخان در جریان سرقت میلیونی از خانه ای در بلوار شهدای صادقیه، خیابان شهید اکرمی قرار گرفتند و خیلی زود تیم ویژه ای در محل حاضر شدند.
ماموران در گام نخست پی بردند که دزد تک رو با اطلاع از نبود اهالی خانه به راحتی وارد طعمه گاهش شده و به سرقت طلا و پول به ارزش 40 میلیون تومان دست زده است.
بدین ترتیب تیمی از ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 2 برای ردیابی عامل این سرقت میلیونی وارد عمل شدند.
در ادامه کارآگاهان با حضور در محل سرقت با توجه به اینکه هیچ تخریبی در قفل های در نبود احتمال دادند که سارق با در دست داشتن کلید درها وارد خانه شده است.
در این مرحله شاکی پرونده به ماموران گفت: ساعت 6 عصر همراه خانواده برای خرید از خانه خارج شدیم و ساعت 8 شامگاه وقتی پای در خانه گذاشتیم با صحنه به هم ریخته شدن وسایل خانه روبرو شدیم و وقتی به سراغ محل نگهداری پول، طلا و جواهرات رفتم متوجه سرقت میلیونی از گاوصندوق خانه ام شدم.
تیم پلیسی در کاوش های پلیسی پی بردند که دوربین مداربسته ای در جلوی در خانه ورودی این ساختمان نصب شده و در بررسی آن با تصویر دزد تک رو روبرو شدند اما سارق حرفه ای با اطلاع از نصب دوربین با کلاه و عینک دودی چهره خود را پوشانده و چهره اش به سختی قابل شناسایی بود.
کارآگاهان در گام بعدی اطمینان پیدا کردند که سرقت از سوی فردی آشنا بوده و تحقیقات به صورت نامحسوس روی بستگان و آشنایان این خانواده کلید زده شد.
تیم تحقیق در ادامه کاوشگری ها با یک عکس از بستگان شاکی پرونده روبرو شدند که کلاه و عینک صاحب عکس شباهت زیادی به تصویر سارق تک رو داشت.
همین کافی بود تا صاحب عکس که مهدی 35 ساله است به عنوان مظنون اصلی پرونده مورد ردیابی قرار گیرد و در ادامه تحقیقات مدارک و شواهد پلیسی دیگری به دست آمد که نشان از سارق بودن این مرد آشنا داشت.
مخفیگاه مهدی در میدان آزادای شناسایی و وی خیلی زود از سوی ماموران دستگیر شد و ابتدا سعی داشت خود را بی گناه معرفی کند اما وقتی در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت به ناچار لب به اعتراف گشود.
مهدی به ماموران گفت: چندی پیش همراه شاکی پرونده در یک مراسم جشن عروسی حضور داشتیم و زمانیکه وی کتش را روی صندلی گذاشت در یک لحظه اقدام به سرقت دسته کلید از داخل کت وی کرده و از تالار پذیرایی خارج شدم و یک نمونه از دست کلید خانه طعمه ام ساختم و بدون اینکه این مرد متوجه شود کلید را داخل کتش قرار دادم.
سارق آشنا ادامه داد: از فردای آن روز به زاغ زنی خانه آنها پرداختم تا اینکه روز سرقت دیدم مرد آشنا همراه خانواده اش از خانه خارج شدند و بهترین فرصت برای سرقت بود که با در دست داشتن کلید خانه وارد آنجا شده و دست به سرقت زدم.
بنا به این گزارش، سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت : "در ادامه رسیدگی به پرونده ، خریدار طلا و جواهرات سرقتی در محدوده بازار تهران دستگیر شد و متهم پرونده با قرار قانونی روانه زندان شد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 224096 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟