دستگیری آدم ربا و قاتل فراری در فارس

سرهنگ "ناصر کشاورز" در نشست خبری با اصحاب رسانه، بیان کرد:درخرداد و تیر ماه سال جاری دو فقره پرونده کودک ربایی و قتل به پلیس آگاهی منتقل که کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری این دو متهم فراری وارد عمل شدند.
وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و با تلاش ماموران پلیس آگاهی این دو متهم در دو عملیات جداگانه شناسایی و در شهرستان شیراز دستگیر شدند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس در ادامه از شناسایی و دستگیری یک سارق منزل در شهرستان شیراز خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان شیراز شناسایی و عوامل سرقت در دستور کار ماموران قرار گرفت .
وی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی توانستند پس از رصد اطلاعاتی سرکرده این باند به نام ا-ه را شناسایی و دستگیر و پس از بازجویی فنی این سارق به 22 فقره سرقت از منازل در سطح شهر شیراز اعتراف نمود.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان شیراز از دیگر مواردی بود که معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس به آن اشاره و گفت: با اجرای این طرح در کلان شهر شیراز ماموران انتظامی این شهرستان موفق شدند
مقدار 8 کیلو 985 گرم انواع مواد مخدر ،29 قبضه سلاح شکاری و جنگی، 110 کیلو گرم پودر بدن سازی،2492 قوظی نوشیدنی قاچاق، 12 دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه، 106 دستگاه تجهیزات ماهواره ،3880 پاکت سیگار و تعدادی سی دی و قرص های روان گردان،146 عدد کپسول آتش نشانی مسروقه،40 دستگاه مانیتور رایانه قاچاق و 25 عدد باطری خودرو قاچاق،بوده است.

کشاورز افزود: در 48 ساعت گذشته نیز، 111 نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد، 39 نفر سارق دستگیر و 150 دستگاه وسیله نقلیه توقیف شده است.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اجرای طرح ساماندهی باغات مجالس را از دیگر اقدامات پلیس فارس عنوان کرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 223854 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟