اسیدپاشی به 2 دختر سمنانی در آرایشگاه زنانه

به‌گزارش خبرنگارما، یکی از دزدان بیرون از ساختمان کشیک می‌داد و دیگری با ورود به آرایشگاه و تهدید به اسیدپاشی از زنان و دختران خواست تا طلاهایشان را به وی بدهند و وقتی دو دختر از کارکنان آرایشگاه مقاومت کردند، آنان را هدف اسیدپاشی قرار دادند.

این اسیدپاشی ظهر شنبه هشتم اسفند ماه جاری در آرایشگاه زنانه‌ای حوالی میدان سعدی سمنان رخ داد.

دو دختر به خود می‌پیچیدند و همه زنان دیدند که آنها هدف اسیدپاشی قرار گرفته‌اند و همزمان با شست و شوی محل زخم‌ها با آب، با اورژانس و پلیس تماس گرفتند.

وقتی امدادگران اورژانس خود را به جلوی ساختمان آرایشگاه رساندند بلافاصله دو دختر را با آمبولانس به بیمارستان کوثر انتقال دادند و پلیس نیز به تحقیقات میدانی پرداخت.

بررسی‌های پلیسی نشان داد عامل اسیدپاشی مردی بوده که برای سرقت به آرایشگاه حمله کرده و پس از اسیدپاشی گریخته است.

با توجه به حساسیت اجتماعی این اقدام هولناک، با دستور دادستان تیم ویژه‌ای از پلیس آگاهی سمنان وارد عمل شد و با توجه به وقوع حادثه در برابر ساختمان اداره زندان سمنان به بازبینی دوربین‌های مداربسته آن پرداختند. از سوی دیگر سراغ دو دختر رفتند که هرکدام 20 تا 40 درصد دچار سوختگی شده‌اند.

در تحقیق از این دو دختر و دیگر زنان در آرایشگاه مشخص شد مرد اسیدپاش یک دزد بوده که به قصد سرقت با مقاومت هر دو دختر روبرو شده و اقدام به اسیدپاشی کرده است.

با این سرنخ‌ها و راهنمایی‌های دو دختر و دیگر زنان، مشخصات ظاهری تبهکار اسیدپاش به دست آمد و با توجه به فیلم‌های مداربسته، پلیس اقدامات اطلاعاتی ویژه‌ای را آغاز کرده است تا بتواند دزد اسیدپاش و همدستش را به دام اندازد.

آخرین خبر

تحقیقات خبرنگار رکنا نشان می‌دهد دو دختر جوان که هدف اسیدپاشی قرار گرفته‌اند تنها از ناحیه دستان آسیب دیده‌اند و چهره‌هایشان از این حادثه تلخ در امان مانده است.

این دو دختر از کارکنان آرایشگاه زنانه بودند و اسیدپاشی زمانی رخ داده که دو دزد به داخل آرایشگاه حمله کرده بودند.

بررسی‌ها شان داده دزدان دو مرد بوده‌اند که هردو گریخته‌اند. دختران مصدوم با وجود آسیب‌دیدگی کم برای درمان بهتر به بیمارستانی در ساری انتقال یافته‌اند.

کدخبر: 21677 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟