بازداشت شکارچی رجزخوان دربوشهر

این فرد در حالی ردیابی شده که در فیلم انتشار یافته تنها صدای مرد شکارچی را می‌شد شنید و چهره وی دیده نشده و ناشناس بود.

چندی پیش کلیپی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که در آن یک مرد اقدام به شکار دو بز کوهی در منطقه شکار ممنوع بوشکان شهرستان دشتستان کرده بود.

این مرد پس از شکار، اقدام به تصویربرداری از شکارهایش کرده و با انتشار کلیپی رئیس محیط زیست منطقه بوشکان و محیط بانان این منطقه را تهدید کرده و به رجزخوانی پرداخته بود.

سردار حیدر عباس‌زاده رییس پلیس استان بوشهر با اعلام دستگیری این شکارچی به‌عنوان عامل تهیه و انتشار این کلیپ و بازتاب‌های آن در جامعه، گفت: پلیس بلافاصله پس از انتشار کلیپ، برنامه‌های تحقیقات میدانی و اقدامات عملیاتی و اطلاعاتی خود را آغاز کرد و فضای مجازی نیز به دقت مورد رصد قرار گرفت.

وی با اشاره به پیگیری‌های تخصصی صورت گرفته، افزود: مرد ۳۴ ساله به نام «ع- الف» اهل استان فارس، پس از اقدامات سایبری در شهر شیراز شناسایی شد و با دستور ویژه قضایی، از سوی پلیس فتای استان بوشهر و شهرستان دشتستان دستگیر شد.

سردار عباس‌زاده از کشف یک قبضه اسلحه شکاری گلوله‌زنی از محل اقامت این شکارچی غیرمجاز خبر داد و بیان کرد: این مرد اعتراف کرده که همان شکارچی رجزخوان است وکلیپ را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام و گروه واتس آپی با مدیریت خودش منتشر کرده است.

بنابه این گزارش: تحقیقات از این شکارچی رجزخوان ادامه دارد تا انگیزه‌اش از تهدید محیط بانان و مسئولان محیط زیست و میزان شکارهای غیرقانونی‌اش که خود ادعا داشت نزدیک به 100 شکار انجام داده است، فاش شود.

کدخبر: 21570 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟