قاتل خشن در 17 روز دو تن را کشت

به گزارش رکنا، کامران 30ساله 23 بهمن ماه سال 91 داریوش 29ساله را کشت و گریخت و 17روز بعد در تاریخ دهم اسفند همان سال هنگامی که با دوستانش قصد فرار به شمال کشور را داشت در یک درگیری خیابانی مرد 29ساله ای به نام امین را هم قربانی خشم خود کرد.این مرد در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران در حالی پای میز محاکمه ایستاد که اولیای دم برای او حکم قصاص خواستند.

وی در تشریح ماجرا گفت :قبول دارم داریوش و امین را در فاصله کوتاهی از هم کشتم و حالا پشیمانم.دوست صمیمی ام با داریوش بر سر یک اسپیکر خودرو اختلاف داشت. وقتی ظهر 23 بهمن داریوش را در یکی از خیابان های تهرانسر دیدم او را صدا زدم تا طلب دوستم را از او بگیرم اما با من درگیر شد. من هم با چاقویی که در آستینم پنهان کرده بودم چند ضربه به سینه اش زدم و گریختم.

وی ادامه داد:فکر نمی کردم در آن درگیری داریوش کشته شده باشد اما وقتی از دوستانم شنیدم وقتی دوستانش او را به بیمارستان رسانده اند و جان سپرده اعصابم به هم ریخت. عصبی بودم که به خانه یکی از دوستانم به نام حسین رفتم و آنجا پنهان شدم .17روز بعد اما به پیشنهاد دوستم به سمت شمال حرکت کردیم. می خواستم مدتی را آنجا زندگی کنم اما در میان راه امین را دیدیم که همراه دوستش سوار پژو206 بودند. حسین گفت از امین 80 هزار تومان پول طلب دارد و بهتر است قبل از فرار طلب 80 هزار تومانی او را هم تسویه کنیم. من و حسین از ماشین پیاده شدیم و سراغ امین رفتیم اما چون مقاومت کرد من چند ضربه چاقو به او زدم و راهی شمال شدیم تا اینکه یک هفته بعد دستگیر شدم.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: من شرمنده اولیای دم هستم و از آنها می خواهم مرا ببخشند.

سپس دوست امین که شاهد دومین جنایت بود در جایگاه ویژه ایستاد و انچه دیده بود برای هیات قضایی تشریح کرد. این مرد که پیش تر در اداره اگاهی گفته بود گمان می کنم حسین ضربه های کاری را به مقتول زده این بار گفت: من و امین در پژو 206 نشسته بودیم که یکباره حسین و کامران به سمت ما حمله کردند. آنها هر دو چاقو در دست داشتند. کامران فریاد می کشید و به امین می گفت باید طلبش را بپردازد. من با حسین درگیر شده بودم و کامران و امین در پشت ماشین با هم درگیر بودند. چند لحظه بعد کامران از محل گریخت و یک موتورسوار به من گفت که یک نفر غرق خون پشت ماشین افتاده است. همان موقع حسین هم گریخت و وقتی من به پشت ماشین رفتم با جنازه خونین دوستم امین روبه رو شدم.او را به بیمارستان رساندم اما کار از کار گذشته بود. چون قبلا کامران را ندیده بودم و او را نمی شناختم در اداره آگاهی گفتم که احتمالا حسین عامل جنایت است. اما حالا می گویم کامران قاتل است.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و کامران را به دوبار قصاص محکوم کرد.این رای در شعبه 13دیوان عالی کشور تحت بررسی موشکافانه قرار گرفت و قضات عالی رتبه دیوان عالی کشور این حکم را به خاطر برخی ابهامات تایید نکردند.پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه هم عرض فرستاده و همچنین قرار شده نظررییس قوه قضائیه از طرف فرزند صغیر داریوش برای مجازات قاتل پدرش استعلام شود.

کدخبر: 21399 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟