غول پایتخت با شلیک پلیس متوقف شد

در پی وقوع چندین سرقت خانه در محدوده جنوب شرق تهران، کمیسیون پیشگیری از سرقت در کلانتری 121 سلیمانیه برای شناسایی دزدان تشکیل شد و تیمی از مأموران تخصصی این یگان تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کرد.

در ادامه تحقیقات، روز 23 بهمن ماه افسر پلیس هنگام گشت‌زنی در خیابان نبرد و کوچه طاهری به یک مرد و یک زن مشکوک شد و آنها نیز با دیدن خودروی پلیس سوار بر خودروی سفیدرنگی اقدام به فرار کردند.

در جریان تعقیب و گریز، راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس به خیابان ائمه اطهار ادامه مسیر داده و واحد گشت برای متوقف کردن خودرو ناگزیر از شلیک تیر هوایی شد.

سرنشینان سواری سرانجام خودرو را متوقف کرده و هرکدام پیاده به سمتی گریختند. با هشیاری مأموران کلانتری یکی از سرنشینان که زن جوانی بود در چهارراه ائمه اطهار دستگیر شد.

دومین فراری نیز که جثه تنومندی داشت بی‌توجه به دستور ایست پلیس به فرار خود ادامه داد که بالاخره با اصابت یک گلوله زمینگیر شد.

تبهکار زخمی خود را به نام محمد معروف به غول معرفی کرد. مأموران در بازرسی خودرو یک دیلم به همراه مقداری طلا به دست آوردند.

در تحقیقات بعدی که از سوی پایگاه 6 پلیس آگاهی تهران صورت گرفت این زن و مرد به سرقت از بیش از 35 خانه اعتراف کردند. با راهنمایی دزدان، همه مالباخته‌ها شناسایی شدند.

کدخبر: 21282 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟