دستگیری عامل شهادت مامور پلیس در زاهدان پس از دو سال

سردارحسین رحیمی رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان با اشاره به این خبر گفت: در تاریخ هجدهم تیرماه سال 93 ،مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در منطقه "جون آباد" با اعضای یک باند بزرگ توزیع کننده مواد مخدر که در حال جابه جایی مواد مخدر بودند درگیر شدند ،اظهار داشت: پس از کشف مواد افیونی در این عملیات، مامور انتظامی"هادی پودینه"بر اثر اصابت گلوله توسط قاچاقچیان مسلح به درجه رفیع شهادت رسید و با توجه به اهمیت موضوع، پرونده برای بررسی بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با پایش های میدانی ، رصد و کنترل مجرمان و متهمان سابقه دار، فردی به عنوان "ش-ش" را که عامل اصلی به شهادت رساندن مأمور نیروی انتظامی بود،شناسایی کردند.
سردار رحیمی به تلاش های شبانه روزی پلیس برای دستگیری این متهم اشاره کرد و بیان داشت: این قاچاقچی حرفه ای، با تهیه شناسنامه جعلی و تغییر هویت برای فرار از چنگ قانون به طور مداوم در شهرستان های استان در حال تغییر مکان بود که شب گذشته در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه ، توسط ماموران پلیس در زاهدان دستگیر شد.
وی با اشاره به اینکه،این متهم حرفه ای دارای چندین فقره سابقه کیفری است ، اظهار داشت: وی در تحقیقات تخصصی و فنی کارآگاهان به حمل مسلحانه چندین محموله مواد مخدر، درگیری مسلحانه با مأموران نیروی انتظامی و به شهادت رساندن مأمور پلیس، در تاریخ هجدهم تیرماه سال 93 اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان امنیت استان را مطلوب خواند و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در نقاط مختلف این استان پهناور، اجازه نخواهد داد که قانون شکنان و هنجار گریزان و مخلان امنیت به اهداف پلید خود دست پیدا کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 193510 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟