داماد قاتل می خواست از مرز ایران خارج شود / پلیس این متهم را در اردبیل دستگیر کرد+عکس متهم

نیمه شب 4 شهریور ماه امسلا ماموران کلانتری 156 افسریه در جریان درگیری مرگباری در خیایان 15 متری افسریه قرار گرفتند و ماموران با حضور در محل درگیری پی بردن که مردی 56 ساله بنهم عباس از ناحیه گردن هدف چاقو قرار گرفته است .
مرد میانسال به بیمارستان منتقل شد اما به خاطر خونریزی زیاد ساعت 2 بامداد 5 شهریور ماه وی کام مرگ فرو رفت و جنایی شدن این پرونده کافی بود تا تیمی ازماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهرن به دستور بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی برای تحقیقات ویژه وارد عمل شوند.
در این مرحله دختر مقتول ادعا کرد که پدرش از شوی شوهر 39 ساله اش به نام رامین به قتل رسیده است
وی در اظهاراتش گفت : "علت درگیری پدرم با و شوهرم به خاطر اختلاف من با همسرم بود که شب حادثه ، رامین با پدرم تماس گرفت و او را به داخل کوچه کشید.
رامین به مراه دو نفر دیگر به محل سکونت پدرم آمده بود ؛ در آنجا [رامین] با چاقو پدرم را از ناحیه گردن مصدوم و شاهرگ وی را زد و سریعا از محل متواری شد " .

کارآگاهان اداره دهم با مراجعه به محل سکونت متهم در خیابان 15 متری افسریه اطلاع پیدا کردند که وی پس از ارتکاب جنایت ، از آنجا متواری شده است و در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم به شمال کشور ( استان مازندزان - شهر محمود آباد ) متواری شده اما در فاصله زمانی کوتاهی این شهر را به مکانی نامشخص ترک کرده است .
در شرایطی که خانواده ی "رامین " مدعی بی اطلاعی از وی بودند ، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در شهر اردبیل شدند ؛ با توجه به احتمال تلاش متهم برای خروج غیرقانونی از کشور ، بلافاصله نیابت قضایی اخذ و کارآگاهان به شهرستان اردبیل اعزام و ساعت 3 ظهر 8 شهریور این متهم دستگیر شدند.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " متهم در همان اظهارات اولیه به ارتکاب جنایت و قتل پدرزن خود ( مقتول ) اعتراف داشته است ؛ لذا با توجه به اعتراف صریح متهم و دیوار شواهد و دلایل بدست آمده ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی و مشخص شدن علت اصلی درگیری منجر به جنایت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت " .

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 193132 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟