خرگوش سیاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره گوشی قاپی های تیزدستانه توسط دو جوان موتور سوار در محدوده بلوار طبرسی طرح ویژه ای در دستور کار سرکلانتری شرق پلیس مشهد قرار گرفت.
سرهنگ محمد بوستانی افزود: دغدغه مالباختگان با توجه به اطلاعات و تصاویر و فیلم های خصوصی که در حافظه گوشی های سرقت شده وجود داشت پلیس را برآن داشت پی گیری این پرونده را با جدیت بیشتری دنبال کند.
وی خاطر نشان ساخت: تیم های دایره آگاهی کلانتری طبرسی جنوبی مشهد در تحقیقات علمی پرونده به سرنخ هایی دست یافتند که منجر به شناسایی یکی از عاملان این سرقت ها که به خرگوش سیاه شد.
سرهنگ محمد بوستانی افزود: پلیس در این عملیات ضربتی متهم را با گشت های نامحسوس دستگیر کرد. تحقیقات از این متهم که تاکنون پنج شاکی به کلانتری مراجعه کرده اند ادامه دارد.
فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: در این عملیات یکی دیگر از عاملان گوشی قاپی های حرفه ای خیابانی نیز در محدوده بلوار طبرسی در حالی که قصد سرقت از یک مرد جوان داشت شناسایی و دستگیر که در بازرسی بدنی از او سه دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.
سرهنگ محمد بوستانی افزود: تیم های دایره آگاهی کلانتری طبرسی جنوبی با انتقال این نوجوان 17 ساله به کلانتری، تحقیقات برای کشف سرقت های انجام شده توسط او را آغاز کرده اند.
وی تاکید کرد: شهروندان باید در نحوه حمل و استفاده از گوشی تلفن همراه در خیابان ها و معابر به توصیه های پلیسی برای پیشگیری از وقوع سرقت ها توجه بیشتری داشته باشند تا پیشگیری آگاهانه ای از وقوع این گونه جرایم به عمل آید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 193025 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟