سناریویی عجیب و خشن برای سرقت فیلم های دوربین بسته ی ساختمان

به گزارش رکنا ، صبح چهارشنبه سوم شهریور ماه سال جاری مردی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از سناریوی یک آدم ربایی فریبکارانه پرده برداشت.
این مرد که مدیر یک ساختمان اداری در غرب تهران است به بازپرس مرشدلو در شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران گفت: صبح 31 مرداد ماه در ساختمان بودم که 2 مرد به دفتر مدیریت ساختمان مراجعه و ادعا کردند که از ماموران پلیس آگاهی تهران هستند ابتدا درخواست گرفتن هارد فیلم های ضبط شده دوربین مداربسته جلوی ساختمان را کردند و سپس دستور دادند تا نگهبان ساختمان که یک جوان افغان است همراهش به پلیس آگاهی برود.
وی افزود: 2 مرد مرموز برگه ای را پیش رویم قرار دادند که حکم قاضی برای دستگیری مرد افغان و گرفتن هارد دستگاه دوربین مدار بسته در آن نوشته شده بود که در این مرحله از حکم دادگاه یک عکس گرفتم و برای انجام کارها عکس را به صاحب ساختمان فرستادم که وی نیز با دیدن این دستور قضایی خواست تا با آنها همکاری کنم.
این مرد ادامه داد: وقتی درباره علت دستگیری نگهبان ساختمان پرسیدم آنها ادعا کردند که این جوان افغان در یک درگیری حضور داشته و باید برای بازجویی باید به اداره آگاهی بیاید.
مدیر ساختمان گفت: 2 مرد مامور نما پس از گرفتن هارد و دستگیری نگهبان ساختمان از محل خارج شدند و در آن لحظه توانستم شماره پلاک خودروی ماموران مشکوک را که سمند سفید رنگی بود یادداشت کردم اما پس از چند ساعت ماموران کلانتری شهر بهارستان با من تماس گرفتند و سناریوی عجیبی را پیش رویم قرار دادند.
ماموران پلیس در تماس تلفنی مشخصات نگهبان ساختمانم را پرسیدند و سپس از آنها شنیدم که جوان افغان را در حالیکه از شدت کتک بیهوش شده در بیابان های اطراف تهران پیدا کرده اند.
وقتی ماجرا را پیگیری کردم فهمیدم که 2 مرد مرموز پس از ربودن نگهبان ساختمان او را به باد کتک گرفتن و با گذاشتن مواد مخدر هروئین در جیبهایش وی را در بیابان ها رها کرده اند.
در این مرحله تحقیقات پلیسی برای دستگیری 2 مرد مامورنما کلید زده شد و ماموران پی بردند 2 مرد فریبکار در مسیر برای گم راه کردن تحقیقات پلیسی خودرویشان را تغییر داده و جوان افغان را سوار بر خودروی پرایدی کرده اند و پس از کتک کاری او را رها کرده اند.
بدین ترتیب تیمی ازماموران پلیس آگاهی تهران برای تجسس های ویژه به دستور بازپرس مرشدلو وارد عمل شدند و در همان با بررسی عکس حکم قضایی مشخص شد که این حکم جعلی است و احتمالا مردان مامورنما با طراحی این سناریوی قصد سرقت فیلم های دوربین مداربسته را داشته اند تا راز یک تراژدی تبهکارانه پنهان بماند.
بنا به این گزارش، تجسس های پلیسی برای دستگیری عاملان این آدم ربایی فریبکارانه به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران در دستورکار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است تا راز این آدم ربایی و سرقت فیلم های ضبط شده ساختمان اداری اداری فاش شود.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 192564 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟