قاتل خونسرد با قهوه سرد مسموم از دوستش پذیرایی کرد / این 2 دختر سال ها با هم دوست بودند+عکس

به گزارش پلیس استرالیا، متهم که «جسیکا ونگو» نام دارد از 7 سال قبل با دختری به نام «میرنا» که هموطنش بود در کالجی در سیدنی باهم آشنا شده بودند.
بنا بر اظهارات دادستان پرونده، این دو دختر جوان مدت‌ها با یکدیگر دوست بوده اما متهم همواره به دوستش حسادت کرده و چندین بار نیز با وی بر سرمسائل مختلف درگیر شده بود. آنها چندی قبل از روز جنایت با هم درگیر شده و ارتباط‌شان برای مدتی قطع بود. در همین فاصله نیز قاتل نقشه قتل دوستش را طراحی کرده و با او قرار ملاقاتی در یک رستوران گذاشته بود تا به قول خودش به اختلاف‌هایشان پایان دهند. اما دقایقی پس از گفت‌و‌گوی آنها، «میرنا» با خوردن قهوه سرد ناگهان نقش زمین شده و جان می‌دهد.
پس از انتقال دخترجوان به بیمارستان و اعلام مرگش از سوی پزشکان، بلافاصله تحقیقات جنایی در این باره آغازشد. کارآگاهان پلیس سیدنی درجریان بررسی فیلم " دوربین‌های مدار بسته رستوران متوجه شدند دخترجنایتکار با ریختن سم مرگبار در قهوه دوستش او را به کام مرگ برده است.
قاضی استرالیایی پرونده پس از محاکمه عامل جنایت گفته: درجلسات بازجویی هیچ نشانه‌ای از پشیمانی در چهره قاتل خونسرد دیده نمی‌شد. این در حالی است که وکلای مدافع وی ادعا کرده‌اند موکلشان از بیماری روحی و روانی رنج می‌برد و به‌همین خاطردست به چنین جنایتی زده است.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 191513 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟