کلاهبرداری میلیونی بیمار قلابی در لاین

چند روز پیش زن جوانی با حضور در پلیس فتای مشهد از مردی که دست به کلاهبرداری 14میلیون تومانی از او زده بود شکایت کرد. این زن در تشریح ماجرا گفت: 2سال قبل از طریق لاین با مردی به نام سیروس آشنا شدم. او چندین بار برایم پیغام خصوصی فرستاده و با حرف‌هایش توانست مرا فریب دهد. او در چت‌هایش از زندگی‌اش می‌گفت و اینکه چقدر بدبختی کشیده است. می‌گفت که خانواده‌اش وضع مالی بسیار بدی دارند و در همه دوران زندگی‌اش سختی کشیده و حالا هم به سرطان مبتلاست و برای درمان نیاز به پول هنگفت دارد.
شاکی ادامه داد: سیروس با دروغ‌هایش مرا فریب داد. او مدعی بود که فاصله چندانی با مرگ ندارد اما اگر کسی پیدا شود که هزینه عملش را پرداخت کند، می‌تواند این پول را چند ماهه به او پس بدهد. من هم که دلم به حالش می‌سوخت تصمیم گرفتم به وی کمک کنم. از آنجا که شوهرم همیشه پول‌هایش را در اختیار من قرار می‌داد تا در حسابم نگهداری کنم، بی‌آنکه چیزی به او بگویم، 14میلیون تومان هزینه عمل سیروس را به حسابش ریختم اما او پس از گرفتن پول دیگر جواب پیام‌هایم را نداد.
حتی وقتی با او تماس گرفتم، گوشی‌اش خاموش بود و دیگر خبری از او نشد. من که متوجه شده بودم فریب یک کلاهبردار را خورده‌ام، تصمیم گرفتم این راز را از شوهرم مخفی کنم. در همه این 2سال همیشه می‌ترسیدم که رازم فاش شود تا اینکه چند روز پیش شوهرم برای پاس کردن یکی از چک‌هایش نیاز به پول داشت و وقتی از من خواست که این مبلغ را دراختیارش قرار دهم، به ناچار حقیقت را به او گفتم.
پس از آن بود که جنجال بزرگی در زندگی ما به‌وجود آمد، تا جایی‌که دچار اختلافات شدیدی با شوهرم شدم و این اختلافات مرا به دردسر بزرگی انداخت. برای همین تصمیم گرفتم با مراجعه به پلیس از سیروس که باعث این اتفاق شده بود، شکایت کنم. به گفته سرهنگ جهانشیری، رئیس پلیس فتای خراسان رضوی، با شکایت زن جوان، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تحقیقات مأموران پلیس برای دستگیری مرد کلاهبردار و شناسایی دیگر شاکیان احتمالی او آغاز شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 180801 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟