زوج جوان، سارق پرایدهای مدل پایین

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد در تشریح این خبر گفت: در پی چهار فقره سرقت خودروهای پراید مدل پایین در شهر گناباد، شهر بیدخت و منطقه قنبر آباد در کمتر از دو روز تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری کلانتری های شهر گناباد و بیدخت موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ علی اکبر کیانی افزود: کارآگاهان پلیس با همکاری ماموران کلانتری عملیات گسترده ای را در این خصوص شروع و دو دستگاه از خودروهای مسروقه را در حاشیه شهر گناباد کشف و به صاحبان آنها تحویل دادند.

وی ادامه داد: ماموران این فرماندهی با استفاده از سرنخ های به دست آمده از سارقان تحقیقات خود را ادامه دادند تا اینکه سرانجام یکی دیگر از خودروهای مسروقه را ماموران کلانتری 11 عصر روز گذشته در محدوده خیابان المهدی شناسایی و با توجه به احتمال برگشت سارقان به محل، آن را بصورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

سرهنگ کیانی عنوان داشت: پس از سه ساعت کنترل نامحسوس سرانجام ماموران کلانتری زوجی جوان را در حال روشن کردن خودرو پراید دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد تصریح کرد: متهمان20 و 24 ساله که اعتیاد شدید به مواد افیونی دارند در بازجویی های علمی پلیس و مواجهه با ادله و مستندات کشف شده از آنها به چهار فقره سرقت خودرو های پراید مدل پایین طی دو روز گذشته اعتراف کردند.
وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی و طی حکمی روانه زندان شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حایشه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 180773 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟