جانیان وحشی داعشی سر 2 نفر دیگر را در افغانستان بریدند +تصاویر(14+)

دفتر رسانه ای "ولایت خراسان،" وابسته به داعش اعلام کرد عناصر این گروه تروریستی دو نفر را در شهرستان کوت واقع در ولایت ننگرهار در شرق افغانستان سر بریدند.در تصاویری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، این دو نفر درحالی که سرهایشان از بدن جدا شده است، به نمایش در می آیند. دفتر رسانه ای ولایت خراسان، وابسته به داعش مدعی شد قربانیان از نیروهای "صحوات الرده" (نیروهای ارتداد) بودند؛ اصطلاحی که این گروه تروریستی برای مسلحان محلی که به ارتش افغانستان در مبارزه با داعش کمک می کنند، بکار می برد.نیروهای امنیتی افغانستان 26 ماه گذشته میلادی (5 مرداد) از هلاکت یکی از سرکردگان برجسته داعش به نام "سعد اماراتی" در عملیاتی نظامی در ایالت ننگرهار خبر داده بودند.
سعد اماراتی، یکی از بنیانگذاران شاخه داعش در افغانستان و پاکستان به شمار می رفت و رهبری شماری از حملات علیه طالبان و دولت مرکزی کابل را بر عهده داشت.
همچنین گروه تروریستی داعش ماه گذشته میلادی از حمله ای در کابل، پایتخت افغانستان خبر داد که به کشته شدن 80 نفر منجر شد.
داعش پس از آن که ده ها گروه مسلح در افغانستان و پاکستان در ژانویه 2015 با "ابوبکر بغدادی،" سرکرده این گروه تروریستی به عنوان "خلیفه مسلمانان" بیعت کردند، گروه "ولایت خراسان" را تشکیل داد.
گروه تروریستی داعش ماه گذشته با انتشار فیلمی، از وجود 35 زیر شاخه خبر داد که 19 مورد از آنها در سوریه و عراق و 16 مورد در دیگر کشورهای عربی، آسیایی و آفریقایی وجود دارند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 180481 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟