حمله وحشیانه دو موتورسوار به زن باردار آبادانی /پلیس خانه به خانه در تعقیب دزدان است

عقربه ها ساعت 8:30 دقیقه پنج شنبه 7 مرداد ماه سال جاری را نشان می داد و زن جوانی برای خرید از منطقه کوی کارگر به سمت بازار کفیشه شهر آبادان در حال حرکت بود که در مسیر با صحنه عجیبی روبرو شد.
زهرا که تک ماما است قدم هایش را آهسته تر کرد چون 2 جوان قوی هیکل با لباس های تیره سوار بر موتورسیکلتی که چراغ هایش خاموش بود به سمت زهرا در حال حرکت بودند و احتمال می رفت آنها زورگیران خشن باشند.
2 جوان زمانیکه به زهرا رسیدند توقف کرده و زن جوان که شوکه شده بود شروع به جیغ و فریاد کرد اما بی فایده بود، ابتدا یکی از دزدان با مشت ضربه ای به صورت زهرا زد وقصد گرفتن گرفتن کیف زنانه را داشت که زهرا در برابر آنها مقاومت کرد که ناگهان یکی دیگر از دزدان با لگد ضربه محکمی به شکم زهرا زد.
دزدان کیف را قاپیدن و زهرا با صدای جیغی که نشان از درد داشت روی زمین افتاد و لحظاتی بعد اهالی محل به بیرون آمدند و یکی از زنان با آب ریختن روی صورت زهرا، وی را به هوش آورد.
زهرا اشک می ریخت و قدرت بلند شدن روی پاهایش را نداشت که در این لحظه تیمی ازماموران کلانتری 13 آبادان درصحنه حاضر شدند.
زهرا به سختی حرف می زد و گویا اتفاقی برایش رخ داده بود و نمی خواست کسی متوجه وضعیتش شود و با دردی که داشت به ماموران گفت: به مناسبت شهادت امام جعفرصادق(ع) قصد خرید گوشت برای نیازمند را داشتم و پول زیادی همراهم بود که دزدان جلوی راهم را گرفتند اما اصلا برای پولهایم ناراحت نیستم و فقط نگران بچه ام هستم.
در این مرحله مهران شوهر زهرا در محل حاضر شد و وقتی شنید همسرش باردار بوده سعی کرد تا ناراحتی اش را پنهان نگه دارد و با روحیه دادن به همسرش وی را سوار بر خودروی امدادگران به بیمارستان رساند.
همانطور که زهرا فکر می کرد جنین به خاطر ضربه سنگین دزدان در شکم مادرش به کام مرگ فرو رفته بود.
مهران که قبل از شنیدن ماجرای پدرش شدنش متوجه مرگ بچه اش شده به رکنا گفت: همسرم شب ها کابوس می بیند و وقتی از خواب بیدار می شود می گوید دزدان می خواهند او را به قتل برسانند که باتوجه به وضعیت عمومی و روحی اش پزشکان زهرا را با قرص های آرامبخش تحت نظر قرار داده اند.
مهران در ادامه گفت: فرماندار آبادان و معاون استاندار خوزستان با اطلاع از این موضوع دستور ویژه داده اند که دزدان باید در کمتر از 48 ساعت دستگیر شوند که سیدمحسن تقی زاده فرمانده انتظامی و تیم های پلیس ی نیز با حضور در خانه مان و گرفتن اطلاعات در خصوص دزدان با تیم های ویژه ای برای دستگیری این دزدان خشن تشکیل داده اند.
وی افزود: با گذشت یک هفته تیم های پلیسی افراد زیادی را در این زمینه دستگیر کردند تا سرنخی از عاملان این زورگیری تلخ را به دست آوردند و احتمال اینکه دزدان از شهرهای مجاور به آبادان آمده باشند نیز می رود.
مهران گفت: خودم از نزدیک شاهد اقدامات پلیسی برای دستگیری دزدان کیف همسرم هستم و ماموران به صورت 24 ساعته درمناطق مختلف شهر و به صورت محسوس و نامحسوس گشت زنی می کنند و مظنون های زیادی در این راستا دستگیر کرده اند.
این مرد جوان گفت: امیدواریم پس از دستگیری دزدان مقامات قضایی با آنها به صورت جدی برخورد کنند چون بارها دیده ایم که چند سارق یا تبهکارها از سوی ماموران دستگیر شده اند اما خیلی زود و با قرار وثیقه از زندان آزاد می شوند که همین باعث شده تا دزدان به راحتی در شهر جولان دهند.
وی ادامه داد: ای کاش همانطور با دزدانی که چندی پیش قصد سرقت کیف همسر یکی از مسولان را داشتند رفتار شود چون آنها در کمتر از 8 ساعت دستگیر شدند و همچنان در زندان به سر می برند و اگر با دیگر تبهکاران نیز به صورت جدی برخورد شود هیچ وقت آنها پس از آزادی به فکر ادامه تبهکاری هایشان به صورت قدرتمندانه تر نمی افتند.
بنا به این گزارش، با گذشت یک هفته از این ماجرا همچنان تیم های پلیسی برای دستگیری این دزدان به صورت شبانه و روز در حال گشت زنی و شناسایی آنها هستند.

کدخبر: 170330 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟