درگیری مرگبار 2 جوان در منطقه فلاح تهران

ساعت 3 ظهر یکشنبه 18 بهمن ماه امسال اهالی منطقه فلاح با صدای درگیری 2 جوان به سمت خیابان روبروی پارک رفتند و زمانیکه به یکی قدمی انجا رسیدند دیدند که 2 جوان قوی هیکل با هم گلاویز شده اند.

همه دیدند یکی از آنها در حالیکه عقب عقب قدم برمی داشت روی زمین افتاد و جوان دیگرخواست با چاقویی که در دست داشت می روی سینه او بنشیند

جوان چاقوکش که با لگد زدن های طرف مقابل روبرو شده بود سعی داشت با ضربات چاقو به پاهای پسر جوان مسیری برای اسیرکردن وی در میان دستانش پیدا کند که ناگهان خودش در کنار پسر جوان که از ناحیه پا زخمی شده بود روی زمین افتاد.

دقایقی نگذشته بود که تیمی از ماموران کلانتری 161 ابوذر برای بررسی های بیشتر در صحنه درگیری خونین حاضر شدند و خیلی زود 2 جوان قوی هیکل که خونریزی شدیدی داشتند توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان ضیائیان انتقال داده شدند.

مرد 35 ساله که ضربه چاقو به سینه اش خورده بود در مسیر بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و همین باعث شد تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس سعید احمد بیگی از شعبه هفتم دادسرای امور جنایی پایتخت برای تحقیقات بیشتر به صحنه درگیری و بیمارستان بروند.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که عامل جنایت شب قبل از درگیری مرگبار با برادر مقتول درگیر شده تا اینکه قربانی جنایت روز حادثه با دیدن پسر جوان با هم درگیر شده اند.

کارآگاهان درگام بعد به بیمارستان رفته و عامل جنایت که روی تحت بیمارستان تحت درمان بود گفت: چندی پیش متوجه شدم که روی خودروی دوست مقتول اسید ریخته اند و آنها احساس می کردند که این کار از سوی من است و از آن زمان اختلاف ما شروع شد.

وی افزود: شب قبل از درگیری برادر مقتول به سراغم آمد و درگیر شدیم و بارها به آنها گفته بودم که من هیچ ربطی به ماجرای اسیدپاشی روی خودروی دوستشان ندارم اما بی فایده بود.

وی ادامه داد: جلوی پارک بودم که مقتول با چاقو به سمتم حمله کرد و در حالیکه عقب عقب می رفتم و قصد داشتم فرار کنم روی زمین افتادم.

مرد قوی هیکل سعی داشت روی سینه ام بنشیند که من با پا از خودم دفاع می کردم که ناگهان دیدم او روی زمین افتاد و فکر کنم چاقوی خودش به سینه اش خورد چون من چاقو نداشتم.

ادعاهای شاهد ماجرا:

یکی از شاهدان حادثه به خبرنگار رکنا گفت: وقتی صدای درگیری را شنیدم به سمت دو جوان رفتم که دیدم مقتول در هر دستش یک چاقو گرفته و به سمت پسر جوان حمله کرد که در این درگیری یکی از چاقوها از دستش رها شد و روی زمین افتاد.

وی افزود: پس از آن قاتل روی زمین افتاد و درگیری آنها ادامه داشت اما وقتی مقتول سعی داشت خود را روی جوان 25 ساله بیندازد پسر جوان با آن چاقویی که روی زمین افتاده بود ضربه به سینه مرد قوی هیکل زد.

بنا به این گزارش: متهم به قتل که برای درمان در بیمارستان ضیاییان بود پس از درمان روز سه شنبه در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت تا تحقیقات تکمیلی صورت گیرد.

کدخبر: 11185 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟