شیوه جدید کلاهبرداری پیامکی یک زن و مرد +عکس

فرمانده پلیس مشهد با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش کلاهبرداری های شیادانه در قالب با ارسال پیامک شما برنده شده اید تحقیقات پلیسی آغاز شد

سرهنگ محمد بوستانی افزود: ماموران کلانتری نجفی در این ماموریت ضربتی با بررسی آخرین کلاهبرداری دریافتند یکی ازفریب خوردگان با دریافت پیامک «شما برنده شده اید» با تلفن شیادان تماس گرفته و زنی در پاسخ به او اظهار داشته شما از 5 نفر منتخب برنده سه خودروی پژو206، یک دستگاه تیبا و یک دستگاه گوشی تلفن همراه هستید و باید از لوازم خانگی اعلام شده خریداری کنید.

وی خاطر نشان کرد: طعمه های این شیادان با این شیوه اقدام به خرید لوازم خانگی کرده و پس از مدتی دریافتند موضوع قرعه کشی و برنده شدن پیامکی ، کلاهبرداری بوده است.

فرمانده پلیس مشهد اظهار داشت: ماموران آگاهی کلانتری نجفی در این عملیات ضربتی عامل این اقدام مجرمانه که جوانی 36 و کارمند یکی از سازمان ها است را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش رکنا،سرهنگ محمد بوستانی با اشاره به این مطلب که تحقیقات از مرد شیاد ادامه دارد همدست وی نیز تحت تعقیب بوده به شهروندان هشدار داد فریب این گونه کلاهبرداری های پیامکی را نخورند.

کدخبر: 87434 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟