برخورد قانونی با هنجار شکنی در کاروان های عروسی + عکس

سرهنگ "غلامرضا بهروزه" گفت: یکی از موازین حقوق شهروندی و مورد انتظار مردم حق برخورداری از امنیت و آرامش است و پلیس به عنوان مجری نظم و امنیت خود را مکلف به تامین آن می داند.
وی افزود: در این زمینه طرح ها و تدابیر امنیتی و شدآمدی لازم به طور مستمر برنامه ریزی و اجرا می شوند که دست یابی به اهداف و موفقیت آن ها در گرو تعامل و همکاری مسئولانه مردم با پلیس است.
جانشین انتظامی بم با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی جهت پیشگیری از بروز برخی مسائل ناهنجار در آئین های جشن و شادی بیان داشت: از جمله این تدابیر طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت و خودروهای متخلف در کاروان های عروسی است که خود شهروندان ضمن تماس مکرر با پلیس مطالبه گر آن هستند.
وی اظهار داشت: در همین راستا اقداماتی به منظور اطلاع رسانی و آگاهسازی شهروندان انجام گرفته و با استقرار تیم های گشت نامحسوس در سطح شهر اعمال و رفتار حادثه ساز و باعث بروز مزاحمت برای شهروندان کنترل و از تخلفات رانندگان کاروان های عروسی مستندسازی نیز انجام می شود.
سرهنگ بهروزه با اشاره به ارائه مستندات به مراجع قانونی و توقیف خودروهای دارای حرکات نمایشی خاطرنشان کرد: از شهروندان انتظار می رود بر رفتار و نحوه استفاده فرزندان خود از وسایل نقلیه نظارت و با رعایت حقوق شهروندی از ایجاد مزاحمت و رفتارهای ناهنجار که به وجه فرهنگی شهرستان نیز لطمه وارد می کند پرهیز نمایند.

کدخبر: 75171 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟