دستگیری باند سارقان 10میلیاردی

سرهنگ "ستار خسروی " رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: با وقوع سرقت 45 کارتن مغز پسته به ارزش 500 میلیون ریال از یک خودرو کامیون ولوو موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در حال انجام تحقیقات برای دستگیری سارق یا سارقان بودند که سه سرقت مشابه دیگر نیز به پلیس گزارش شد که بررسی ها حاکی از آن بود که سارقان حرفه ای و سابقه دار بوده و موقعی که رانندگان در استراحت به سر می بردند در فرصت مناسب چادر خودرو را پاره کرده و بخشی از محموله کامیون ها را سرقت می کردند. با انجام اقدامات علمی و تخصصی این پلیس هویت اصلی سردسته و سایر همدستان وی که اقدام به این سرقت ها می کردند شناسایی شدند که سرانجام با هماهنگی مقام قضایی همگی متهمان در دو عملیات جداگانه در اصفهان و شهرستان نائین دستگیر و به جرائم خود اقرار و با صدور قرار از مرجع قضایی روانه زندان شدند.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه اعضای این باند سه نفر هستند که همگی آنها معتاد به مواد مخدر و دارای سوابق کیفری هستند، گفت: در مجموع اموال سرقت رفته توسط این سارقان بیش از 10 میلیارد ریال بوه است. در این عملیات از مخفیگاه متهمان دستگیر شده تعداد هفت دستگاه ال ای دی به ارزش 20 میلیون تومان کشف و با اعترافات متهمان یک مالخر نیز دستگیر که تحقیقات برای کشف و استرداد اموال مسروقه به مالباختگان در دستور کار این پلیس است.

با توجه به اینکه سارقان درحوزه شهرستان های اردستان، شهرضا ،کاشان و اراک مرتکب سرقت شده اند از کسانی که اموال آنها به این شیوه در شهرستان های مذکور به سرقت رفته می خواهیم تا به منظور پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی استان اصفهان مراجعه کنند.

کدخبر: 74859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟