شناسایی و دستگیری 20 نفر از عوامل درگیری‌ کوی بهارستان

صادق جعفری چگنی گفت: این درگیری به دنبال اختلافات قبلی دوخانواده بر سر مواد مخدر صورت گرفته است. با وقوع این درگیری یک نفر کشته و 11 نفر زخمی شده اند که دو نفر به بیمارستان مرکز استان انتقال و مابقی در بیمارستان شهرستان بهارستان بستری هستند.
وی اضافه کرد: تعدادی دیگر از عوامل این نزاع نیز به شهرستان کوهدشت و استان های همجوار متواری شده اند که تلاش برای دستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.
جعفری چگنی در ادامه بیان کرد: در ادامه دستگیری، بلافاصله بازپرسی و دادستانی وارد بحث تعقیب و تحقیق از متهمان شدند که تعدادی این این افراد به اتهام شرکت درنزاع جمعی تفهیم اتهام شدند.
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان اندیمشک همچنین گفت: در جریان این درگیری تعدادی از خانه های متهمان به قتل دچار حریق شده اند که با همکاری مراکز و ادارات امنیتی و اطلاعاتی عوامل شناسایی شدند و تحت تعقیب هستند که با صدور نیابت قضایی نسبت به جلب و دستگیری آنان اقدام می کنیم. مجوز حمل سلاح برای تمام افرادی که دراین درگیری شرکت داشته اند باطل می شود، از این افراد چند قبضه سلاح کشف و ضبط شده است که دستگاه قضایی مقابله با استفاده کنندگان از اسلحه را در دستور کار دارد که برخورد قاطع صورت می گیرد.
در حال حاضر نیروی انتظامی در منطقه مستقر وآرامش نسبی درشهر حاکم است.

کدخبر: 73445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟