برادران شرور دستگیر شدند

سرهنگ جهانگیر کریمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی شرور به اتفاق برادرانش با اقدامات شرارت آمیزو ایجاد درگیری و رعب و وحشت و فروش مواد مخدر دریکی از محله های شهر اصفهان ، موجبات سلب آسایش آنان را فراهم کرده است ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت .
وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فرد مذکور با تشکیل باندی متشکل از سه برادر دیگرش در زمینه خرید و فروش مواد مخدر، شرارت ، زورگیری و ایجاد رعب و وحشت فعالیت دارد که طی یک عملیات ویژه وضربتی با هماهنگی مقام قضائی دستگیر به اتفاق برادرانش دستگیر شد .
این مقام انتظامی تصریح کرد: برادران شرور دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری از جمله اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت و درگیری با مامورین اجرائیات و ضرب و جرح آنان به دلیل ساخت و ساز غیر قانونی ، تمرد نسبت به مامورین و توهین به مقامات و مامورین و قدرت نمایی و با قداره ، ورود غیرقانونی به عنف و ضرب و جرح عمدی در مراجع قضایی هستند .
سرهنگ کریمی با بیان اینکه تعرض به امنیت و اسایش مردم خط قرمز پلیس است گفت: پلیس در صورت دریافت هر نوع گزارش از فعالیت اراذل و اوباش در اسرع وقت و بدون نوبت به موضوع رسیدگی و برخورد با عوامل شرارت را در دستور کار ویژه خود قرار می دهد

کدخبر: 181054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟