شوخی خطرناک با بمب شکلاتی + فیلم وعکس
حجم ویدیو: 8.74M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01

این مرد جوان که هویتش فاش نشده صبح پنجشنبه در حالی که لباس یک عروسک خارپشت را به تن کرده و عینک دودی و ماسک بر صورت داشت وارد لابی ساختمان تلویزیونی FOX45 شد و اعلام کرد بمبی به همراه دارد که به کمرش بسته است.

کارکنان وحشت‌زده ساختمان که سیم‌های کمربند انفجاری مرد را بخوبی می‌دیدند در تماس با پلیس، گارد ویژه را به محل کشاندند. این آماده‌باش در حالی ادامه داشت که بمبگذار شوخ‌طبع با در دست داشتن یک کارت حافظه ادعا کرد اطلاعات محرمانه‌ای در اختیار دارد. با ورود پلیس و جایگزینی آنها مرد جوان ناگهان به سمت کارکنان وحشت‌زده ساختمان رفت و از زیر پیراهنش جعبه شکلاتی را که سیم پیچ شده بود درآورد و به همه نشان داد و از ساختمان خارج شد.

مأموران پلیس که سعی در متوقف کردن این مرد و کنترل منطقه داشتند چندین بار در بلندگوی خود از این بمبگذار تقلبی خواستند تسلیم شود اما او توجهی نکرد.

مرد جوان که پس از رو کردن جعبه بمب ساختگی‌اش باز هم به نمایش خود اصرار داشت در آخر با شلیک یکی از تک‌تیراندازهای پلیس مجروح شد و به این وسیله زمینگیرش کردند.

با توجه به اینکه احتمال می‌رفت این مرد بلوف‌زن بمبی همراه داشته باشد روبات بمب‌یاب پلیس به صحنه وارد شد و شروع به گشتن لباس‌های این مرد مجروح کرد و پس از بازرسی کامل بدنی به بیمارستان منتقل شد.

بررسی کارت حافظه همراه این مرد نشان داد که او به جای بمب گزارشی از عملکرد سیاهچاله‌های کهکشانی همراه داشته است.

منبع: شوک ایران

کدخبر: 73922 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟