رسیدگی فوق العاده و خارج از نوبت به پرونده مرگ مادر برازجانی / فیلم لحظه سقوط مادر و کودک
حجم ویدیو: 3.41M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01

قاضی محسن مقدس معاون دادستان بوشهرگفت: پرونده مرگ مادر برازجانی درپارک آزادی میدان شهید گنجی به صورت فوق العاده و خارج از نوبت در حال رسیدگی است. پرونده در دست کارشناسی است و نظر کارشناسان تا پایان هفته اعلام می شود.
وی در ادامه افزود: وضعیت کودک چهارساله که براثر شکستگی و شدت جراحات آسیب جدی دیده است رضایت بخش گزارش شده است. ساعت 19:20 دقیقه بعد از ظهر روز سیزدهم فروردین ، سقوط مادر 35 ساله به همراه فرزند 4 ساله اش از یک واگن چرخ و فلک پارک آزادی شهید گنچی در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان بوشهر باعث مرگ مادر و مصدومیت فرزندش شد.
مادر و فرزند چهار ساله وی در واگن مربوط به چرخ فلک در حال حرکت بودند که مادر و فرزند از واگن به سمت پایین سقوط کردند.
مادر جوان که تلاش زیادی برای نجات پسر خردسالش داشت هنگام سقوط به میله‌ها برخورد کرد و با شدت زیادی به زمین افتاد و پسر کوچکش نیز چند متری آن طرف‌تر روی زمین خورد و از هوش رفت. با وجود تقلای خانواده این زن، هیچ یک از مسئولان پارک برای نجات دو مصدوم حادثه به صحنه نیامدند.
مصدومان حادثه با اورژانس 115 شهری برازجان به بیمارستان شهید گنجی انتقال یافتند اما تلاش کادر درمانی بدلیل شدت جراحت های مادر نتیجه بخش نبود و کودک چهار ساله وی نیز بر اثر شکستگی و شدت جراحات آسیب جدی دیده است و هم اکنون در بیمارستان شهید گنجی بستری است.
این پارک در قراردادی سه ساله از سوی شهرداری به بخش خصوصی واگذار شده بود و با توجه به ایراداتی که داشت قرار بود پس از رفع عیوب مورد بازدید قرار گیرد که این روند مشمول زمان شد و مسئولان پارک به صورت غیرمجاز اقدام به فعالیت کردند. پس از این حادثه تلخ این پارک بازی پلمب شد و علت حادثه در دست بررسی قرار گرفته است.
حداکثر ارتفاع این چرخ فلک 15 متر است.

کدخبر: 73244 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟