مرگ شوک آور دختر 3 ساله در شب تولدش / لحظاتی پس از خرید کیک برای جشن این حادثه رخ داد

این حادثه به حدی تاسف بار بود که حاضرین در صحنه را به شدت مات و مبهوت کرده و شاهدان ماجرا دعا می کردندکه این کودک به زندگی بازگردد اما این آرزوها رنگ حقیقت به خود نگرفت.
عقربه های ساعت روی عدد 21 یکشنبه شب بود که این اتفاق ناخوشایند پس از خرید کیک تولد در مقابل شیرینی فروشی پوپک در شهرک پونک رخ داد و راننده که گفته می شود یکی از بستگان این کودک بوده زمانی به خود می آید که دیگر کار از کار گذشته بود.
مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: ساعت 21:05 شب گذشته عوامل اورژانس زنجان در جریان حادثه ای تلخ در مقابل این شیرینی فروشی قرار گرفتند و با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله با یک دستگاه آمبولانس عازم محل ماموریت شدند.
جواد مرادی روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگاران گفت: وقتی عوامل اورژانس بر بالین این دختربچه سه ساله که به همراه یکی از اعضای فامیل برای خرید کیک تولد به شیرینی فروشی رفته بود می رسند با علایم قطعی مرگ مواجه می شوند اما با این حال کودک را به امید بازگشت به زندگی به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال می دهند.
وی با یادآوری اینکه عوامل اورژانس با توجه به نزدیکی محل حادثه به پایگاه اورژانس در مدت کمتر از یک دقیقه در صحنه حاضر شده بودند اظهار کرد: عوامل اورژانس حین انتقال جسم بی جان این دختربچه هماهنگی های لازم را با بیمارستان مقصد انجام داده بودند و کادر سی پی آر نیز منتظر و آماده برای احیا زندگی بودند که با اظهار نظر پزشک، همه چیز رنگ باخت.
مرادی افزود: گفته ها حکایت از این داشت که راننده در تاریکی شب و هنگام حرکت با دنده عقب این کودک را از ناحیه شکم به زیر کشیده است.
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان نیز با تایید خبر فوت این دختربچه سه ساله گفت: متاسفانه دیشب راننده یک دستگاه خودرو وانت نیسان پاترول این حادثه تلخ و ناگوار را رقم زده بود.
سرهنگ ایرج خانی پور افزود: هرچند حنانه سه ساله بر اثر این حادثه در دم فوت کرده بود اما عوامل اورژانس وی را به امید نجات جان به بیمارستان انتقال می دهند اما تلاش ها بی نتیجه می شود.

منبع: ایرنا

کدخبر: 72612 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟