حفر چاه فاضلاب موجب مرگ دو کارگر سیرجانی شد

سرهنگ "محمدرضا ایران نژاد " در گفت و گو با خبرنگاران گفت: عصر روز یکشنبه در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110، مبنی بر حادثه منجر به فوت دو جوان در چاهی در منزل مسکونی یکی از اهالی روستای نصرت اباد از توابع شهرستان سیرجان ، بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی های کارشناسی در محل و گفته های صاحب خانه مشخص شد دو جوان در حال حفر چاه منزل مسکونی بود که به دلیل نزدیکی به چاه فاضلاب قدیمی، چاه سوراخ شده و ورود فاضلاب به چاه جدید موجب گاز گرفتگی افراد شده و آن ها را به دام انداخته است.
فرمانده انتظامی سیرجان ادامه داد: با تلاش تیم های امدادی حاضر در محل افراد حادثه دیده از عمق 5 متری این چاه به بیرون کشیده شدند که متاسفانه بر اثر گازگرفتگی و خفگی جان خود را از دست داده بودند.
وی تصریح کرد: مرگ این دو جوان توسط تیم اورژانس 115 که در محل حضور داشتند تأیید و اجساد آن ها با هماهنگی مقام قضایی به سردخانه انتقال یافت.
سرهنگ ایران نژاد در پایان ضمن توصیه و هشدار به کارگران از آنها خواست قبل از شروع کارهای فنی و ساختمانی نکات ایمنی را مدنظر قرار دهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 193037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟