بازارچه‌ای برتر در استقبال از نوروز  +  فیلم
حجم ویدیو: 8.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01
بازارچه خیریه + فیلم

در این بازارچه سفره‌های هفت سین شیک و زیبا با دستان توانمند زنان سرپرست خانوار که دوماه آموزش دیده‌اند چیده شده است. علاوه بر سفره‌های هفت سین چیده شده، روی هر میز محصولات دیگری از قبیل کیف‌های نمدی، شیرینی‌های خانگی و وسایل آشپزخانه چیده شده است.

کاتیوشا شاهین‌نیا مسوول برگزاری این بازارچه و مدیر موسسه آینده برتر در گفت‌وگو با خبرنگار ما، هدف از برپایی این بازارچه را توانمند سازی و باور توانمندی زنان سرپرست خانوار عنوان کرد و گفت: در درجه اول هدف ما باور توانمندی در این زنان است که در زندگی خود زنانه ایستاده‌اند و در سطح بالا خرج زندگی خانواده‌شان را در می‌آورند. بسیاری از این زنان حس ترحم نسبت به خود داشتند و ما این حس را از آنها گرفتیم و کوشیدیم به آنها بباورانیم که توانمندند.

وی در خوصوص این محصولات گقت: تمامی این محصولات از متریال های عالی در بهترین رنگ ها ساخته شده است و در واقع ضمانت می دهیم محصولات شیک و زیبایی به دست مشتری خواهد رسید.

وی افزود: تمامی این این محصولات ظرف دوماه از آموزش تا تولید ساخته شده و این زنان برای ارائه محصولاتشان آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

شایان ذکر است که این یازارچه سیزدهم و چهاردهم اسفند از ساعت 10صبح تا 7 بعدازظهر به نشانی: شریعتی، روبروی حسینیه ارشاد، کوچه هدیه پلاک 6 برپاست.

کدخبر: 21836 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟