پیکر شهدای کنسولگری ایران در روز قدس تشییع می‌شود

سردار رمضان شریف رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس، امروز( چهارشنبه ) در نشست خبری ستاد مرکزی انتفاضه و قدس درباره وضعیت کنونی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: عدم موفقیت این رژیم در پیشبرد اهداف خود در طول ۶ ماه گذشته نشان می‌دهد وضعیت این رژیم به شرایط قبل از عملیات طوفان الاقصی بازنخواهد گشت.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس با اعلام اینکه راهپیمایی روز قدس امسال را صبح روز جمعه از مساجد و میدان‌های اصلی شهرها و روستاهای سراسر کشور به سمت محل برگزاری نماز جمعه خواهیم داشت، افزود: راهپیمایی در بیش از ۲ هزار نقطه و با بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود. برای هر ۳۱ استان سخنران مشخص شده و بیش از ۱۵۰۰ مُبلغ به سراسر کشور اعزام می‌شوند.

سردار شریف گفت: پیام وحدت ملت ما پیرامون موضوع حمایت از فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی در جهان نهادینه شده است و در این زمینه در کشور وحدت رویه وجود دارد که قابل تقدیر است و به امنیت و اقتدار کشور ما کمک می‌کند.

سردار شریف افزود: امروز بعد از ظهر نشست مهمی تحت عنوان «منبر مقاومت» برگزار خواهد شد و شاهد سخنرانی آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور، دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی، رئیس دفتر سیاسی حماس، رهبر انصارالله یمن و رهبرانی از مقاومت عراق در یک نشست واحد خواهیم بود.

وی یادآور شد: پیام شخصیت‌ها و مقاومت به صورت مجازی پخش خواهد شد.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس اظهار کرد: روز شنبه نیز پیکر مطهر شهید «محمدرضا زاهدی» در اصفهان تشییع می‌شود.

کدخبر: 985296 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟