دستگیری جاسوس‌های اسرائیلی در ۲۸ کشور/ انتخابات در کمال امنیت برگزار می شود

سید اسماعیل خطیب امروز( چهارشنبه دوم اسفند ۱۴۰۲) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با تبریک بازگشت اموال بابک زنجانی به مردم توسط سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضاییه، اظهار کرد کرد: کار مهمی صورت گرفت که اموال مردم برگشت و این حادثه ارزشمندی برای مردم بود.

اظهار کرد: بازگشت اموال مردم توسط سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضاییه را به همه مردم تبریک می‌گویم. کار مهمی بود که اموال مردم برگشت و این حادثه ارزشمندی برای مردم بود.

وی درباره جاسوس‌های اسرائیلی که از ۲۸ کشور مختلف دستگیر شدند گفت: اطلاعیه‌اش را که دادیم، کشورهایش را هم اعلام کردیم، جزییاتش هم معلوم است و بعضی از اخبار دنیا را هم اگر پیگیری کنید بعضی کشورها خودشان اعلام می‌کنند.

وزیر اطلاعات در ادامه درباره عملکرد و دستاوردهای وزارت اطلاعات یادآور شد: این را باید از مردم بپرسید ولی ما آنچه را که در توانمان بود انجام دادیم. در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داده شد که به لطف خدا با همکاری و هم‌افزایی واحدها و مجموعه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور در کمال امنیت برگزار شد.

خطیب همچنین تاکید کرد: ان‌شاءالله که انتخابات هم در کمال امنیت برگزار می‌شود. نکته مهمی که وجود دارد این است که ما امروز داعشی که از حکمرانی مایوس شده در منطقه سرگردان است و آمریکا و رژیم صهیونیستی و عوامل آنها در جهت اقدامات تروریستی در حال بهره‌برداری از آنها هستند.

کدخبر: 974142 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟