امیرعبداللهیان : فعالیت مستشاران نظامی ایران برای مبارزه با تروریسم با قدرت ادامه می یابد

  حسین امیرعبداللهیان ،وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بر عزم تهران برای مبارزه با تروریسم و تامین امنیت منطقه تاکید کرد.

در پی حمله روزگذشته (شنبه) جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به دمشق، پنج نفر از مستشاران نظامی سپاه و مدافعان حرم پاسدار به شهادت رسیدند و تعدادی دیگر مجروح شدند.

دیپلمات عالی‌رتبه ایران در واکنش به این اقدام رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «فعالیت مستشاران نظامی ایران در مبارزه با تروریسم و تامین امنیت منطقه با قدرت ادامه خواهد یافت. رژیم اسرائیل همدست اصلی جریان‌های تروریستی و دشمن درجه یک امنیت منطقه است .»

امیرعبداللهیان با اشاره به اقدامات تنش‌زای صهیونیست‌ها در منطقه و همچنین شکست‌های میدانی از مقاومت فلسطین نوشت: «رژیم اسرائیل همدست اصلی جریان‌های تروریستی و دشمن درجه یک امنیت منطقه است. بی‌تردید شکست صهیونیست‌ها در مقابل اراده مردم غزه با این‌چنین اقدامات بزدلانه تروریستی قابل جبران نخواهد بود . »

وزیر خارجه ایران در پایان نوشت: «ضمن ادای احترام به روح بلند مستشاران نظامی شهید ایرانی در دمشق، از خداوند متعال علو درجات را برای این شهدا و صبر و آرامش قلبی برای بازماندگان مسئلت دارم . »

«سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوی اسلامی ایران نیز درباره این اقدام صهیونیست‌ها گفت: «بی‌شک تداوم این‌‌گونه اقدامات تروریستی و جنایتکارانه که حاکی از شکست و ناکامی روزافزون رژیم نامشروع صهیونیستی در رسیدن به اهداف پلید خود و عمق استیصال و درماندگی در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت است، از سوی جمهوری اسلامی ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند . »

کدخبر: 965506 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟