پیام تبریک رئیس جمهور درپی انتصاب روسای بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

به گزارش رکنا ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک انتصاب حسین دهقان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به سمت «رئیس بنیاد مستضعفان »، نوشت: انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به سمت «رئیس بنیاد مستضعفان» را که بیانگر تعهد و تجارب ارزشمندتان در عرصه‌های مختلف خدمتگزاری است، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

رئیس‌جمهور افزود: امیدوارم در پرتو توجهات الهی و با درایت و تلاش موثر، در این بنیاد نیز منشأ آثار خیر و برکت برای مردم شریف ایران اسلامی به ویژه اقشار آسیب‌پذیر جامعه و مناطق محروم باشید. با آرزوی سعادت و سلامت، توفیقات روزافزونتان را در انجام وظایف محوله و خدمتگزاری بیشتر به میهن اسلامی، از درگاه خداوند بزرگ مساله دارم.

پیام تبریک رئیسی درپی انتصاب فتاح به ریاست ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

رئیس جمهور در پیامی انتصاب سید پرویز فتاح از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به سمت «رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) » را تبریک گفت.

رئیس جمهور نوشت: با عرض سلام و تحیت، انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سمت «رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)» را که نشان از تعهد و توانمندی جنابعالی است، صمیمانه تبریک می‌گویم. با عنایت به سوابق موفق و ارزشمندتان در عرصه‌های مختلف خدمتگزاری امیدوارم در سایه تدبیر و همت شما، شاهد استفاده مطلوب از ظرفیت‌های مهم اقتصادی و اجتماعی این ستاد و ارائه خدمات ارزنده به مردم به‌ویژه محرومین باشیم. سلامتی و توفیق روزافزونتان را در انجام منویات رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

منبع : ایرنا

کدخبر: 942362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟