پرونده رضا ثقتی در کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح نشده است

ابراهیم عزیزی درباره سخنان مرتضی محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس که مدعی شده پیش از انتشار فیلم منتسب به رضا ثقتی ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، این موضوع را به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارش داده است، گفت: چنین موضوعی در کمیسیون مطرح نشده و در دستور کار هم قرار نداشته است.

بنابراین گزارش ، مرتضی محمودوند در گفت و گویی، به این موضوع اشاره داشت که پیش انتشار فیلم منتسب به رضا ثقتی مدیرکل ارشاد استان گیلان، این موضوع را به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تذکر داده است.

از طرفی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در گفت و گو با خبرگزاری ایلنا، درباره برکناری مدیرکل ارشاد گیلان گفت: از اولین لحظه این اتفاق فرآیند کاملاً روشنی طی شده و هیچ گزارش منفی قبل از این انتشار خبر نبوده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره این‌که برخی از نمایندگان مجلس عنوان کردند از قبل گزارشاتی به آنها داده‌اند، گفت: خیر، اشتباه است. چنین چیزی نبوده بلکه به محض اینکه این اتفاق افتاد، به دلیل رعایت شئونات عمومی جامعه و اینکه بحث در یک مسیر خارج از این هیاهوها پیگیری شود، پیگیر موضوع شدیم.

اسماعیلی یادآور شد که همان روزی که گزارش آمد و هیچ رسانه‌ای هم خبردار نشده بود، سرپرست جدید تعیین شد تا مسیر کار به این موضوع گره نخورد. چرا که هیچ قضاوتی در این موضوع نداریم و باید این موضوع مسیر قضایی خودش را طی کند.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این اتفاق، رئیس کمیسیون امنیت ملی برای مباحث متفرقه از بنده دعوت کردند و برای این موضوع مدیرکل ارشاد گیلان دعوت نشده بودم. چرا که ما به صورت عادی این ارتباطات را داریم.

منبع : ایرنا

کدخبر: 914092 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟