استاندار لرستان: انتخاب مدیران جوان و انقلابی رویکرد اصلی دولت است

به گزارش رکنا از لرستان؛  فرهاد زیویار در مراسم معارفه سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی استانداری لرستان افزود: نسبت به انتخاب مدیران جوان و متعهد مسئولیم و از آنان حمایت می کنیم و البته جوانگرایی مدیران شرایط خاص خود را دارد که ممکن است واکنش های متفاوتی را به دنبال داشته باشند.

استاندار لرستان با قدردانی از تلاشهای معاون پیشین سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: تغییر در مسئولیت های اداری اجتناب ناپذیر است و آنچه که در این مسیر مهم است تأثیراتی است که در مسئولیت های محوله به نحو احسن از خود بر جای می گذاریم.
زیویار همچنین خواستار همکاری و تعامل هرچه بیشتر  معاونان، مدیران و سایر کارکنان حوزه ی استانداری با سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان شد.
معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان  هم با اشاره به اهمیت وحدت و همدلی میان مردم و دولت گفت: امیدوارم با وحدت و همدلی بیشتر بتوانیم برای نظام و انقلاب هرچه بهتر کار کنیم و سرمایه اجتماعی برای نظام مقتدر مظلوم به تعبیر مقام معظم رهبری جمع‌آوری کنیم و در این جایگاه بتوانم وظیفه و تکلیفی که تعیین شده را به نحو احسن انجام دهم و شرمنده امام (ره ) و شهدا نباشم.
در این مراسم احسان یاوری به عنوان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان منصوب و از تلاش های مجید منعمی معاون سابق قدردانی شد.

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 914061 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟