رئیس‌جمهور وارد یاسوج شد/ افتتاح چندین پروژه و دیدار با مردم  این استان

کهگیلویه و بویراحمد ششمین مقصد رئیس جمهور در دور دوم سفرهای استانی بوده و این سفر، دومین سفر رئیس‌جمهور به این استان است.

به گزارش رکنا به نقل از ریاست جمهوری ، این سفر دو روزه ( دوشنبه و سه شنبه ) آیت الله رئیسی و اعضای هیات دولت به یاسوج، به‌منظور پیگیری مصوبات سفر سال گذشته و افتتاح طرح‌های به اتمام رسیده در یک‌سال گذشته انجام می‌گیرد.

در این سفر با حضور رئیس‌جمهور؛ پتروشیمی گچساران، سد چمشیر گچساران ، جاده پاتاوه به دهدشت، بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر لیکک، مرکز شهرستان بهمئی افتتاح خواهد شد.

دیدار مردمی با مردم شهر یاسوج و مردم شهرستان بهمئی، شرکت در جلسه سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد، شرکت در شورای اداری استان در تالار دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج و در نهایت شرکت در نشست خبری مهمترین برنامه‌های رییس جمهور در این سفر دو روزه است.

 در این سفر چندین طرح مهم به طور همزمان افتتاح و کلنگ‌زنی می شوند که می‌توان کلنگ‌زنی سایت نهضت ملی مسکن با ۱۰ هزار واحد مسکونی و آغاز فعالیت کارخانه قند یاسوج پس از بازسازی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)  و چندین طرح مهم دیگر اشاره کرد.

وزرای کشور، نفت، راه و شهرسازی، صنعت‌، معدن و تجارت، وزیر جهاد کشاورزی، معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس چمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.

کدخبر: 909837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟