این‌ ها گروه فشار جدید هستند/ یک جریان سیاسی دنبال لغو کنسرت‌ ها و دو قطبی‌ سازی است

عزت‌الله ضرغامی با اشاره به «استقبال مردم» از کنسرت‌هایی که در مجموعه سعدآباد برگزار می‌شوند، گفت: «برخی که در میان جمعیت مردم که می‌خواهند شاد باشند، می‌آیند و شعار ساختار شکنانه می‌دهند وبا شادی مردم مخالف هستند. این‌ها گروه فشار جدید هستند و جمع را به هم می‌ریزند.»

او اضافه کرده که «خود مردم باید آرامش و سلامت برنامه‌ها و رویداد‌های فرهنگی را حفظ کنند»، چراکه به گفته او «نباید ١٠ تا ٢٠ نفر مانع شادی ٢ هزار نفر شوند ».

وزیر ارشاد: یک جریان سیاسی دنبال لغو کنسرت‌ها و دو قطبی‌سازی است

اسماعیلی درباره حواشی مربوط به لغو برخی کنسرت‌ها گفت: یک جریان سیاسی در کشور به دنبال بزرگ‌نمایی برخی مشکلات که گا‌ها طبیعی و در اجرا‌ها پیش می‌آید، هست تا اقشار مختلف مردم را در این موضوع مقابل هم قرار دهند. محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سؤال موضوع لغو کنسرت‌ها و زیان اقتصادی ایجاد شده، با توجه به صدور مجوز از سوی وزارت ارشاد، گفت: دوره اخیر به اذعان دوستان بخش موسیقی و تهیه‌کنندگان، پررونق‌ترین دوره بوده است به طوری‌که در مباحث چند ماه اخیر علی‌رغم اینکه دشمن تلاش می‌کرد اصحاب فرهنگ و هنر را متقاعد کند اجرا نداشته باشند و فعالیت‌های فرهنگی تعطیل شود، اما اهالی موسیقی خوش درخشیدند، تلاش کردند و زحمات زیادی کشیدند. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: بنده به راحتی این نگاه جریان سیاسی را می‌بینیم، به طوری‌که برخی افراد بدسابقه سیاسی که در کشور فعال و الان تعدادی از آنان خارج از کشور هستند، دنبال تحریک افکار عمومی و ایجاد دوقطبی‌سازی بوده تا فضای رسانه‌ای کشور سنگین و آرامش فضای فرهنگ و هنر را از بین ببرند.

منبع: تابناک

کدخبر: 901529 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟