دولت‌های قبل به اقتصاد مقاومتی عمل نکردند/ضرورت حضور درخط انقلاب

  به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام محمد حسنی شامگاه شنبه در مراسم ویژه سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در مسجد عابدینیه سمنان ضمن بیان اینکه دشمنان فکر می‌کردند که با ارتحال امام (ره) راه انقلاب به بن بست می‌رسد، ابراز کرد: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر امام تمام توطئه‌ها را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان ادعا می‌کردند که با ارتحال امام خمینی (ره) انقلاب به پایان خود نزدیک شده است، ابراز کرد: همدلی و وحدت بلافاصله اثر خود را نشان داد و نگذاشت که دشمنان خوشحالی شأن را تداوم ببخشند.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه کشور با تکیه بر باور به مردم، باور به خدا و همچنین خود باوری بر دسیسه دشمنان فائق آمد همان‌طور که قبل از آن بر نظام طاغوت فائق آمده بود، گفت: امام خمینی (ره) چهره محبوب ملت ایران بوده و هستند.

حسنی با بیان اینکه عملکرد دولت‌های غیرانقلابی سبب بروز مشکلات برای ما شد، ابراز کرد: وضعیت کنونی به‌خاطر عمل نکردن دولت‌های قبل به اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه اما بعد از سال‌ها رئیس جمهوری دولت را تشکیل داده که همسو و همخوان با سیاست‌های رهبر معظم انقلاب قرار دارد، ابراز کرد: رئیس جمهور با اهتمام ویژه، رفع مشکلات مردم را پیگیری می‌کند که امیدواریم بتوانیم از این مشکلات نیز عبور کنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی آجا با بیان اینکه اگر درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی وجود نداشت ایران ویرانه بود، گفت: جلوگیری از انحراف از آرمان‌های انقلاب یکی از تأکیدات ایشان برای حضور در خط انقلاب است.

کدخبر: 900319 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟