پیام تبریک قالیباف بابت بازگشت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی به کشور

به گزارش رکنا، متن پیام تبریک محمدباقر قالیباف به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحی

بازگشت غرورآفرین ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناوشکن دنا و ناو بندر مکران پس از انجام مأموریت موفقیت‌آمیز ۲۲۰روزه دریانوردی به دور دنیا موجب شادی، مباهات و افتخار گردید.

این اقدام‌ ماندگار راهبردی و رزمایش نظامی که توانایی و اقتدار حضور نیروهای مسلح در محدودهٔ آب‌های بین‌المللی و فراسرزمینی را به نمایش گذاشت بار دیگر به جهانیان ثابت کرد فرزندان غیور این ملت رشید و مقاوم با روحیه سلحشوری و جهادی در دست‌یابی به اهداف و انجام مأموریت‌های خطیر همواره سربلند و موفق خواهند بود. به‌طور یقین دستاوردهای علمی و عملی این ماموریت در طراحی و برنامه‌ریزی اهداف استراتژیک نیروی دریایی و همچنین دیپلماسی نظامی راهگشا و مؤثر خواهد بود.

اینجانب از سوی خود و نمایندگان محترم مجلس‌ شورای‌ اسلامی، ضمن عرض تبریک این موفقیت و دستاورد درخشان به محضر فرماندهٔ معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای، فرماندهی محترم کل ارتش و به‌ویژه فرماندهی، مدیران و پرسنل خدوم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی و همچنین تقدیر از صبوری و بردباری خانواده‌های این دلاوران وطن، امیدوارم همواره شاهد توفیق روزافزون قوای دفاعی و نظامی کشور در عرصه‌های مختلف باشیم.

ایلنا

کدخبر: 894227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟