عناصر خودفروخته برای ترویج کشف حجاب در کشور دلار دریافت کرده‌اند

به گزارش رکنا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام میر احمدرضا حاجتی با بیان اینکه مهار تورم و مقابله با بدحجابی دو مسئله مهم در شرایط کنونی است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی راهبردی و مهمی که داشتند چند موضوع را عنوان کردند که یکی از آنها بحث مهم تورم بود.

ایشان تاکید خاصی داشتند که کارگزاران دولت اسلامی باید تورم را کنترل کنند. این عالم خوزستانی افزود: البته جامعه اسلامی از بدو پیروزی انقلاب همواره با مسائل اینچنینی دست‌وپنجه نرم کرده است و امروز مسئله کشف حجاب و نه بدحجابی، از آن سوی مرزها مدیریت و هدایت می‌شود و میلیون‌ها دلار برای آن هزینه شده است و عناصر خودفروخته‌ای در شبکه‌های ماهواره‌ای آن را دنبال می‌کنند.

وی افزود: بر اساس اسناد رسمی، یک عنصر خودفروخته که به صورت مداوم در طی سال‌های اخیر برای ترویج کشف حجاب در کشورمان تبلیغات کرده است، از سازمان‌های جاسوسی در وزارت امور خارجه آمریکا و نهادهای رسمی ده‌ها و صدها هزار دلار دریافت کرده است.

حجت‌الاسلام حاجتی بیان کرد: نگاه اول ما به این مسئله باید یک نگاه عملیاتی باشد و ما باید آگاه باشیم که با یک شبیه خون و تهاجم سامان‌دهی شده فرهنگی از سوی دشمنان قسم‌خورده مواجه هستیم و نباید از دشمن غافل شویم چرا که تمامیت ارضی، فرهنگی و سیاسی کشور هدف قرار داده شده است.

کدخبر: 881219 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟