تقدیر از مشاوران و روانشناسان مراکز مشاوره پیش از طلاق دادگستری کل استان البرز

به گزارش رکنا ، در ابتدای این مراسم فرید نجف‌نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز ضمن بیان حدیثی از حضرت علی(ع) که می‌فرمایند: کسی که با صاحبان خرد مشاوره کند به راه راست هدایت می‌شود، بر اهمیت نقش مشاور و فرآیند مشاوره در حفظ بنیان خانواده تأکید کرد.

وی بیشترین علت شکست‌ها را ناشی از نداشتن اطلاعات کافی در زمینه‌ موضوع و انتخاب‌های نادرست دانست و افزود: امروزه هیچ فردی نباید خود را بی نیاز از مشاوره ببیند چرا که شیوه‌های زندگی نوین و پیچیده‌تر شدن شرایط زندگی افراد موجب ایجاد استرس‌ها و فشارهای روانی زیادی بر افراد شده است و  مشاوره می تواند راهکارهای مناسبی برای سازگاری افراد با این شرایط فراهم کند.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز با اشاره به ارائه خدمات موفق مشاوره‌ای به زوجین متقاضی طلاق در مراکز مشاوره پیش از طلاق دادگستری کل استان گفت: ایجاد سازش 15 درصدی در پرونده‌های مختومه شده با موضوع طلاق توافقی و یک طرفه و همچنین کاهش 21 درصدی ورودی مجـموع پرونده‌های طلاق توافقی و یک طرفه به شعب دادگستری کل استان در 9 ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، از جمله توفیقات این مراکز است.

این مقام مسئول در پایان با اهدا لوح سپاس از زحمات مشاوران و روانشناسان مراکز مشاوره پیش از طلاق دادگستری کل استان البرز تقدیر کرد.

 

کدخبر: 871290 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟