ابقای فرمانده بسیج دادگستری استان البرز برای 2 سال دیگر

در مراسمی که در حوزه ریاست دادگستری کل و با حضور حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان؛ سرهنگ علی خان‌بابایی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان و رضا حاج‌منوچهری فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهید احمد آجرلو برگزار شد فرمانده پیشین پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی دادگستری کل استان البرز در سمت خود برای دو سال دیگر ابقا شد.

به گزارش رکنا ، رئیس کل دادگستری استان البرز در این مراسم با اشاره به اینکه دادگستری از ادارات دارای بیشترین عضو بسیج در استان است گفت: داشتن روحیه بسیجی یکی از ارکان موفقیت هر سازمان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که دادگستری استان به لطف غالب بودن همین روحیه با وجود کمبودها در خدمات‌رسانی، لحظه‌ای وقفه ایجاد نکرده است.

وی تاکید کرد: اعضای بسیج دادگستری استان همواره در سختی‌ها و مشکلات همراه با مدیران بوده و در مواردی که مسئولیتی به بسیج واگذار شده از آن سربلند بیرون آمده اند.

وی از فرمانده پایگاه مقاومت شهید بهشتی بسیج دادگستری کل استان خواست با سرلوحه قرار دادن آرمان‌های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری در عملیاتی کردن امر به معروف و نهی از منکر و ارتقای سلامت اداری نقش بیشتری ایفا کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟