سفر مجدد سردار سلامی به مناطق زلزله زده خوی

به گزارش رکنا به نقل از صداوسیما، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کمتر از ۲۰ روز از سفر قبلی خود به مناطق زلزله زده خوی بار دیگر امروز برای بررسی روند خدمات رسانی و آوار برداری در این مناطق وارد شهرستان خوی شد.

سردار سلامی در این سفر ضمن بررسی خدمات رسانی سپاه و بسیج در مناطق زلزله زده و روند آوار برداری از اردوگاه‌های اسکان اضطراری سپاه در مناطق شهری و روستایی بازدید می‌کند.

رهبردین معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در بازدید سردار سلامی از مناطق زلزله زده گفت: با عنایت به دستور وتاکیدات استاندار آذربایجان غربی در حال حاضر عملیات آوار برداری در ۹ روستا و شهر فیرورق با بهره گیری از ۱۱۰ دستگاه ماشین آلات سنگین در حال انجام است

وی افزود:اکیپ‌های تخریب و گروه‌های جهادی نیزدر راستای تسریع در عملیات آوار برداری در کنار ماشین آلات سنگین و فعالیت می‌کنند.

رهبردین تصریح کرد: با عنایت به مصوبات ستاد بازسازی به ریاست استاندار جهت صدور پروانه‌های ساختمانی رایگان همزمان با آوار برداری در روستا‌های تحت تاثیر زلزله در حال حاضر بالغ بر۶۶۰ پرونده جهت تایید توسط دفتر روستایی استانداری به بنیاد مسکن تحویل داده شده است.

وی گفت: در برخی روستا‌ها نیز کار پی کنی و آرماتوربندی شروع شده است.

رهبردین اضافه کزد؛ عملیات آوار برداری ۹ روستا با مشارکت سپاه شهدا، ارتش، بنیاد مسکن استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل و دستگاه‌های اجرایی استان در شهر فیرورق با استفاده از ظرفیت شهرداری ارومیه، بنیاد مسکن آذربایجان شرقی و خیران و در شهر خوی با مشارکت شهرداری خوی و بنیاد مسکن استان زنجان در حال انجام است.

کدخبر: 870329 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟