راهپیمایی 22 بهمن، رفراندوم دوباره‌ ای برای رای به جمهوری اسلامی است

به گزارش رکنا، محمدتقی رهبر با بیان اینکه قطعاً راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ویژگی خاصی دارد، اظهار کرد: این راهپیمایی مشت محکمی است که ملت به دهان دشمنان و مزدوران داخلی آنها می‌زنند.

وی افزود: دشمنان خارجی و عوامل فریب‌خورده داخلی آنها فکر می‌کردند که با اغتشاش، تجمع، ریختن خون بی‌گناهان و تخریب و آتش زدن اموال عمومی می‌توانند نظام اسلامی را براندازی کنند، از طرفی  انگلیس، اسرائیل، منافقان و دشمنان کشور در این خیال خام بودند که با این سروصدا می‌توانند نظامی را که چهل و چهارسال بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی برپا بوده، ساقط کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: در مقابل این حرکت و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، مشت محکمی بر دهان دشمنان، باطل کننده نقشه‌ها و خیالات واهی آنها، بیعتی مجدد با امام، رهبری شهدا و آرمان‌های انقلاب و  رفراندوم دوباره‌ای برای رای به نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی ضمن دعوت مردم به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تأکید کرد: این حضور با این مشخصات پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان داخلی و خارجی جمهوری اسلامی خواهد بود، آنها را پس از تلاش چند ماهه ناامید کرده و چشم طمع دشمن را کور خواهد کرد، مردم ما ثابت کردند که همواره  پای نظام و انقلاب و آرمان‌های بلند آن ایستاده‌اند، لذا فردا نیز شاهد حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهیم بود.

منبع: ایسنا

کدخبر: 868450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟