خزعلی: بودجه امسال معاونت زنان و خانواده 50 درصد افزایش می یابد

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، انسیه خزعلی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بودجه امسال رشد پنجاه درصدی داشته و یک درصد از بودجه همه دستگاه‌ها هم قرار است به برنامه‌های معاونت زنان و خانواده اختصاص یابد.

وی افزود: در همه بودجه‌های که مربوط به بهزیستی و وزارت کشور می‌شود اولویت با زنان سرپرست خانوار است. بودجه ویژه‌ای هم گاهی اوقات مثل سال گذشته به شکل اختصاصی از سوی مجلس برای آنان در نظر گرفته می‌شود که امیدواریم امسال هم انجام شود.

خزعلی همچنین درباره برخی حواشی یک برنامه تلویزیونی درخصوص اجرای سند ۲۰۳۰ درکشور اظهارکرد: متاسفانه برخی  باشیطنت‌هایی سعی کردند اظهارات من را طوری دیگر منعکس کنند، ولی من اول هم در جواب خانم ابتکار گفتم که اگر آموزش های ایران به زنان در آیورا در چارچوب ۲۰۳۰هم باشد، با حق تحفظ و حفظ اصل ما انجام می شود و به هیچ وجه سند ۲۰۳۰در ایران اجرا نمی‌شود و ما برای خودمان تصمیم می‌گیریم و هیچ کشوری حق تصمیم‌گیری برای ما ندارد و سند ۲۰۳۰قابلیت حق شرط و تحفظ ندارد.

خزعلی افزود: بحثی که مطرح شد در قالب حرکت‌هایی است که در سطح بین الملل داریم و در آیورا ما تاثیرگذاری می کنیم و به کشورهای دیگر آموزش می‌دهیم و آن آموزش را هم به کشورهای دیگر می‌دهیم و نظر ما تصویب و اعمال شده است.

 

کدخبر: 868030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟