هیاتی از کمیسیون امنیت ملی از محل انفجار در اصفهان بازدید می کند
حجم ویدیو: 5.15M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15

یعقوب رضازاده اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی در جلسه امروز( یکشنبه ) خود دو موضوع  انفجار در یکی از مراکز نظامی وابسته به وزارت دفاع و همچنین حمله به سفارت آذربایجان در تهران را بررسی می کند.

وی افزود: در این راستا قرار است هیاتی از کمیسیون به اصفهان جهت بازدید از محل انفجار سفر کرده و گزارش خود را به کمیسیون امنیت ملی ارائه کنند.

گفتنی است ، شب گذشته‌ برخی منابع محلی در استان اصفهان از شنیده‌شدن صدای انفجار در محدوده خیابان «خانه اصفهان» خبر دادند و محل دقیق وقوع این انفجار را در یکی از مراکز نظامی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کردند.

وزارت دفاع در بیانیه ای توضیح داد: « شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳:۳۰ حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع صورت گرفت و خوشبختانه با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات پدافندی صورت‌گرفته یکی از آنها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر آنها در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

خوشبختانه این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشت و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد کرده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت‌های مجموعه ایجاد نکرده است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ملت شریف ایران اسلامی اطمینان می‌دهد اقدام برای تولید قدرت، اقتدار و امنیت را با شتاب و جدیت ادامه خواهد داد و این اقدامات کورکورانه تاثیری در تداوم مسیر پیشرفت کشور نخواهد داشت.

 

کدخبر: 865438 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟