در حوادث اخیر می‌گفتند باید با کودکان و دانش‌آموزان هم برخورد کنیم؛ غلط کرده‌اید!

  مرتضی محمودوند با بیان اینکه اجماع جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران در حال گسترش است، گفت: ما در داخل کشور، عده ای از افراطیون را هم داریم که ساز خود را می زنند و امیدواریم قوه عاقله بر افراطی گرایی پیروز شود تا نتیجه این ندانم‌کاری بیش از این بر معیشت کارگران و شهروندان مظلومی که نان خالی در سفره ندارد، تاثیر نگذارد.

وی افزود : دولت دوازدهم و سیزدهم هر دو به دنبال این بودند که این مذاکرات انجام شود اما متاسفانه به دلایل مختلفی از جمله، زیاده خواهی طرف مقابل، این مساله مسکوت ماند و این زیاده خواهی، باعث تعلل و تاخیر روند مذاکرات شد و یکی از اهداف حوادث اخیر که رهبر انقلاب از آن به عنوان جنگ ترکیبی یاد کرد، اجماع جهانی علیه جمهوری اسلامی است.

محمودوند  در ادامه اظهار کرد : امروز تمام این تنش ها فقط به خاطر فعالیت های هسته ای در اراک، بوشهر و فردو نیست بلکه موضوع مهم بلکه رسیدن به نقطه اوج تکنولوژی است که دانشمندان جوان ما به آن رسیدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی  گفت : ما در داخل هم عده ای از افراطیون را داریم که ساز خود را می زنند و امیدواریم قوه عاقله بر افراطی گرایی پیروز شود تا نتیجه این ندانم کاری بیش از این بر معیشت کارگران و شهروندان مظلومی که نان خالی در سفره ندارد، تاثیر نگذارد.

این افراط‌گرایی در کشور نفوذ کرده است و عده‌ای در همین جریانات اخیر می‌گفتند باید با کودکان و دانش آموزان هم برخورد کنیم که ما در جواب آنها می‌گوییم خیلی غلط کرده‌اید! برخورد با دانش‌آموز، خاص گروه‌ها و دشمنان جمهوری اسلامی است و شما در واقع حرف دشمن را می‌زنید و یکی از مصیبت‌های ما همین اشخاص هستند که در هیچ جا مدافع جمهوری اسلامی ایران نبودند و الان از اعدام و کشتن حرف می‌زنند درحالی که زمان دفاع مقدس بر اساس آموزه‌های غلطی که داشتند، به جبهه رفتن را حرام می‌دانستند.

 منبع : شفقنا

کدخبر: 862930 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟