حاج قاسم در وصیتنامه خود ۶ اصل را تاکید کرد

به گزارش رکنا به نقل از سپاه نیوز ، سردار حسن حسن‌زاده امروز (یکشنبه ) در دومین جشنواره «کارمند تراز مکتب حاج قاسم سلیمانی» که سالن اجتماعات وزارت کشور برگزار شد، افزود : حاج قاسم سلیمانی فرمول‌هایی را به ما یاد داد که اگر بخواهیم با اصول ایشان آشنا شویم، باید این فرمول‌ها را بدانیم و برای دانستن این اصول، باید وصیت نامه این شهید را بخوانیم.

وی اظهار داشت: شهید سلیمانی در سخنرانی خود گفته بود که جمهوری اسلامی ایران، حرم است؛ در حوادث اخیر دیدید که دشمن تمام توان خود را گذاشت تا به این حرم و خیمه خدشه وارد کند. اما مشاهده کردید که حضور مردم در زیر تابوت شهدا چه کرد. مردم با دشمنان همراهی نکردند و جهاد کبیر را رقم زدند.

سردار حسن‌زاده بیان داشت: دشمنان ما امروز به دلیل همراهی نکردن مردم عصبانی هستند؛ به رغم وجود مشکلات معیشتی، مردم درست تشخیص دادند و به تعبیر مقام معظم رهبری، قوی عمل کردند.

فرمانده سپاه تهران خدمت به مردم را شاخصه اصلی مکتب حاج قاسم سلیمانی برشمرد و گفت: اگر بخواهیم ویژگی خاص یک کارمند که او را در مکتب حاج قاسم قرار می‌دهد، برشماریم، شاخصه خدمت به مردم را باید ملاک قرار دهیم و مواجهه با دشمنان شاخصه ای دیگر است.

وی افزود: یکی دیگر از نکاتی که باید در مکتب شهید سلیمانی به آن توجه کنیم، نگاه به اعضای جامعه است. ما در هر تشکیلاتی هستیم، خادم همه مردمیم، نه بخشی از مردم. همه دختران و پسرانی که در جامعه ما زندگی می‌کنند، اعضای این جامعه هستند.

سردار حسن‌زاده بیان داشت: رئیس جمهور به درستی گفتند که «هر آنچه که فریب این فضای مجازی را خوردند، باز هم آغوش ما به روی همه این‌ها باز است. اینها جوانان ما، ملت ما و عزیزان ما هستند. اما آنهایی که دشمنان این نظامند، ما با آنها برخورد خواهیم کرد.» این ناشی از نگاه مکتب حاج قاسم و برگردان‌ها از آرمان‌های امام (ره) است.

کدخبر: 857628 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟