کل پروژه «حسین رونقی» بر پایه دروغ است/ پس چرا یکباره خوب شد؟!

خسروی نوشته است: «دو هفته پیش برای تهیه گزارش از تجمع بخاطر وضعیت سلامتی حسین رونقی به بیمارستان دی رفته بودم که به همراه همکارم بازداشت شدم... آنچه موجب شد احساسات و افکار عمومی نسبت به وضعیت جسمی حسین رونقی حساس و تحریک شود، خبر‌های ناگواری بود که از وضعیت جسمی و سلامتی او منتشر می‌شد. خبر‌هایی مانند: لِه و خُرد شدن استخوان‌های هر دو پا، از کار افتادن اندام‌های داخلی بخاطر اعتصاب غذا ی طولانی مدت و...»

او در ادامه نوشته است: «اکنون خوشحالم حسین رونقی آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشته»، اما عنوان کرده است: «اخلاق حکم می‌کند آنان که خبر‌های اغراق‌آمیز در مورد حسین رونقی به شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها پمپاژ کردند خود را در مورد وضعیت این افراد و خانواده‌های آن‌ها مسئول بدانند. »

خسروی همچنین نوشته است: «خانم‌ها! آقایان! استخوان شکسته و اعتصاب غذای شصت روزه این دفعه گذشت. وجدان داشته باشید و دیگر نکنید.»

 حمزه غالبی همچنین در توئیتی دیگر نوشت: «دروغ بزرگ حسین رونقی‌ها شکستن استخوان‌ها یا اعتصاب غذای خشک در زندان نیست. دروغ بزرگشان فروختن پروژه تحریم‌خواهی علیه مردم کشور تحت عنوان معترض سیاسی و به اسم آزادی‌خواهیست. #امپراتوری_دروغ» دیگر کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز با انتشار تصویر حسین رونقی پس از آزادی، این سوال را مطرح کردند که مگر نمی‌گفتند پایش شکسته، پس چرا ( رونقی ) یکباره خوب شد؟! به طور مثال یکی از کاربران توئیتر نوشت: «کاری به جفایی که رسانه‌ها و خانواده حسین رونقی به باقی زندانیان و مردم ایران کردند، ندارم، اما حالا که خدا رو شکر آزاد شده بروید فکر کنید و ببینید چه شد که اسیر جو دروغین پیرامون این زندانی شدید؟ چه می‌شود که نه یک‌بار و دو بار، هر بار بازی طرفین رادیکال ماجرا را می‌خورید و... »

 منبع : تابناک

کدخبر: 847929 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟